Toon posts:

Squid 2.0 installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet squid 2.0 installeren op windows server 2003

Alleen snap ik hier helemaal niks van.. dus ik vroeg me af of iemand hier wat meer van weet en mij dat eventueel zou kunnen uitleggen. bvd....

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hier staat een vrij uitgebreide handleiding, wat lukt er niet?

http://www.acmeconsulting...ource/squid/squidnt25.htm

Verwijderd

Topicstarter
ja die link die had ik al maar dat is 2.5 ik moet eigenlijk iets over 2.0 hebben of is dat bijna hetzelfde??

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Is ongeveer hetzelfde, maar waarom 2.0 installeren als 2.5 stable is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het bestaan van de handleiding weet je al, maar toch stel je de open vraag wie er iets van weet? Dat snap ik niet helemaal. Er moet toch een specifiek probleem zijn waar je op stukloopt, anders redt je het zelf icm. goed lezen wat wat is en je eigen verstand :p

Als je ergens vast loopt: stel een vraag maar op deze manier is er eigeniljk geen antwoord te geven. Daarom sluit ik dit topic maar open dus gerust een nieuw topic met een specifiek probleem / vraag zodat we meer kunnen doen dan roepen om de handleiding ;) (De retorische vraag van leon1e in "Squid 2.0 installatie" is trouwens wel een terecht: vraag je af of 2.5 niet is te overwegen, alleen al zodat je de precieze handleiding kunt volgen).

Oeh en welkom op GoT! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.