Toon posts:

Microsoft SBE 2003, Automatisch inbelprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk is het topic nu wel goed omschreven.

We hebben het volgende probleem op het werk. We hebben een server waar Windows Small Business 2003 op draait. Door omstandigheden hebben wij tijdelijk een inbelverbinding. Deze verbinding heb ik inmiddels aan de praat gekregen.

Nu het echte probleem. Onze server belt om de 5min in om te kijken of er nog emails zijn binnengekomen. En aangezien dit niet nodig is omdat wij niet zo heel veel email krijgen wil ik deze optie uitschakelen. Want dan worden de internetkosten ook een stuk goedkoper. Nu weet ik alleen niet waar ik dit kan vinden. Ik heb zelf bij de system manager gekeken en voornamelijk bij de tabs servers of connectors. Alleen ik kan het hier niet terug vinden.

Weten jullie misschien waar ik deze optie kan uitschakelen? Of heeft het bijvoorbeeld met de virusscanner te maken? Ik zelf denk met de system manager.

Hopelijk is het topic nu duidelijk:)

Alvast bedankt voor jullie hulp

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan kijk je bij de instellingen van de pop3-connector. Nog steeds zie ik niet echt wat je allemaal al hebt geprobeerd. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Ook Policy: Alle regels die op het forum gelden kan veel info bieden :)

Lees ook elevator in "Microsoft SBE 2003 inbelfrequentie?" nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.