In een asp file staan de volgende dingen:
Dit wordt weergegeven als drie regeltjes:
Voorbeeld:
Artikel: 3
L: 90
O: 8
Nu zou ik graag willen dat dit alles op 1 regel komt te staan en dan L & O tussen haakjes. Dus zo:
Artikel: 3 [L:90 O: 8]
Ik heb al geprobeerd om de regels te combineren maar dan werkt het niet meer. Zie hieronder:
Is het wel mogelijk? Ik heb ook niets kunnen vinden met de search. Zelfs na het zoeken op: "Response.write" heb ik niets gevonden wat me opweg kan helpen.
code:
1
2
3
4
5
| OutStream.WriteLine ("Artikel: "&y&CloseLine)
Response.write ("<input name=link"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link"&x&"")&"'>")
OutStream.WriteLine ("L: "&Request.Form.Item("link"&x&"")&CloseLine)
Response.write ("<input name=link2"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link2"&x&"")&"'>")
OutStream.WriteLine ("O: "&Request.Form.Item("link2"&x&"")&CloseLine) |
Dit wordt weergegeven als drie regeltjes:
Voorbeeld:
Artikel: 3
L: 90
O: 8
Nu zou ik graag willen dat dit alles op 1 regel komt te staan en dan L & O tussen haakjes. Dus zo:
Artikel: 3 [L:90 O: 8]
Ik heb al geprobeerd om de regels te combineren maar dan werkt het niet meer. Zie hieronder:
code:
1
| Response.write ("<input name=link"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link"&x&"")&"'>") OutStream.WriteLine ("L: "&Request.Form.Item("link"&x&""))Response.write ("<input name=link2"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link2"&x&"")&"'>") OutStream.WriteLine ("O: "&Request.Form.Item("link2"&x&"")&CloseLine) |
Is het wel mogelijk? Ik heb ook niets kunnen vinden met de search. Zelfs na het zoeken op: "Response.write" heb ik niets gevonden wat me opweg kan helpen.