Toon posts:

Meerdere "response.write" combineren

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In een asp file staan de volgende dingen:
code:
1
2
3
4
5
    OutStream.WriteLine ("Artikel: "&y&CloseLine)
    Response.write ("<input name=link"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link"&x&"")&"'>")
    OutStream.WriteLine ("L: "&Request.Form.Item("link"&x&"")&CloseLine)
    Response.write ("<input name=link2"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link2"&x&"")&"'>")
    OutStream.WriteLine ("O: "&Request.Form.Item("link2"&x&"")&CloseLine)

Dit wordt weergegeven als drie regeltjes:
Voorbeeld:
Artikel: 3
L: 90
O: 8

Nu zou ik graag willen dat dit alles op 1 regel komt te staan en dan L & O tussen haakjes. Dus zo:
Artikel: 3 [L:90 O: 8]

Ik heb al geprobeerd om de regels te combineren maar dan werkt het niet meer. Zie hieronder:
code:
1
Response.write ("<input name=link"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link"&x&"")&"'>") OutStream.WriteLine ("L: "&Request.Form.Item("link"&x&""))Response.write ("<input name=link2"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link2"&x&"")&"'>") OutStream.WriteLine ("O: "&Request.Form.Item("link2"&x&"")&CloseLine)

Is het wel mogelijk? Ik heb ook niets kunnen vinden met de search. Zelfs na het zoeken op: "Response.write" heb ik niets gevonden wat me opweg kan helpen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

code:
1
2
3
4
OutStream.WriteLine ("Artikel: " & y & "[L: " & Request.Form.Item("link" & x) & " O: " & Request.Form.Item("link2" & x) & "]" & CloseLine)

Response.write ("<input name=link"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link"&x&"")&"'>")
Response.write ("<input name=link2"&x&" type=hidden value='"&Request.Form.Item("link2"&x&"")&"'>")

[ Voor 86% gewijzigd door André op 26-04-2005 18:05 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 14:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarschijnlijk zet je zelf ergens het newline teken neer (nweline, of in html de <br />). Ik vermoed dat dat in jou code de CloseLine variabele is. Begrijp je eigenlijk wel waar je mee bezig bent?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie Andre, string concenaten behoort tot de basiskennis van een programmeertaal. Mocht je ASP.net gebruiken, dan kan je eens kijken naar String.Format

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.