Kleine OS gezocht die vanaf cd start

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-01 14:56
Net als iedereen hier internet ik, en tot nu toe met windows. Omdat ik geen zin heb in virussen en andere ongein zoek ik een kleine exotische OS waarmee je kan internetten.
Ook belangrijk is dat ik de OS van cd kan laden aangezien ik voor het overige werk gebruik blijf maken van XP. Daar kan je tegen in brengen dat ik een (softwarematige) bootselector zou kunnen gebruiken. Echter aangezien ik wil dat windows snel opstart heeft dat niet mijn voorkeur.

Wie weet hiervoor een goede OS? (Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar Linux aangezien hier ook steeds meer virussen voor verschijnen)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
je zou misschien eens naar reactOS kunen kijken, ik weet aleen neit of je daar al mee kunt interneten. Maar dat zal je dan even uit moeten zoeken.

LinkedIn
BlackIntel

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier hebben we Het grote welk OS (bijvoorbeeld linux distro) topic deel 5 voor :)
En welke "steeds meer virussen" heb je het precies over? :) Virussen zie ik namelijk erg weinig, wormen voor slecht geconfigureerde phpbb ofzo wat vaker, maar dat is gewoon de schuld van de persoon die het onderhoudt, ik mis je punt eerlijk gezegd :)

Dit topic is gesloten.