Toon posts:

[ASETEK KT12a-L30] Trekt deze mijn hw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb de volgende hw die gekoeld moet worden:
AMD Athlon 64 3500+ Winnie
Geforce 6800 GT 512MB
DFI Northbridge
Maxtor 300gb Sata schijf (misschien)

Nu heb ik al een kt12a-l30 uit mijn vorige pc:
WaterChill CPU Cooler Antarctica block supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940/S939 (AMD 64)

WaterChill Chipset cooler block NB01/P1 supporting Intel, AMD, SIS and VIA chip sets

Black Ice Pro DUAL Radiator with push on fittings

2 X 120 mm Low Noise Adda Fans with push on fittings

1200 l/hr Hydor Pump with push on fittings

Afbeeldingslocatie: http://www.asetek.com/filarkiv/Products/waterchill/Produktfotosfra0410/w_03_L_5115_10mm.JPG

Dit wil ik dan uitbreiden met een DD nv68 voor me vidcard, maar nu zijn er mensen die zeggen dat dit te warm zal worden allemaal, het zullen in het begin zeker geen uber overclocks gaan worden, maar ik weet dus niet of dit zal gaan lukken, zijn er mensen met ervaringen die mij kunnen helpen?

Verwijderd

je heb een dual radiator, dit gaat wel lukken denk ik. of wil j eook nog in sli gaan draaien?

Verwijderd

Topicstarter
neej dat is nog niet de planning iig:)

Verwijderd

Gaat wel lukken, maar verwacht geen wonder temps ofzo hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
neej ok geen wonder temps maar ik hoop toch wel lager als met stock koeling?

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:21:
neej ok geen wonder temps maar ik hoop toch wel lager als met stock koeling?
dat is iets dat je idd wel kunt verwachten. Temps onder stock maar hoger dan 2 loops of een extra rad er tussen of zonder vid koeler.

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Topicstarter
mja ok, dat hij idd hoger zou worden was ook mijn verw8ing, maar het gaat er vooral om dat hij het wel trekt want als je wc gewend bent is een pc met allemaal stock koeling zooi ook wel vrij kut

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:23:
[...]

dat is iets dat je idd wel kunt verwachten. Temps onder stock maar hoger dan 2 loops of een extra rad er tussen of zonder vid koeler.
Idd dit had ik vroeger ook:

Cpu Blok > Rad >Pomp > chipset > VGa > 2e Rad > cpu.

1e rad was een 14x13x5 cm kopere kagel radiator uit een honda. en de 2e was een black ice micro 80x80x30 mm radiatortje. Chipset coolen is erg overbodig heb ik gemerkt die kunnen maggelijk air maar een 2e rad die ff het water afkoelt voordat het naar de cpu gaat is wel mooi.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37

Gamer

Electrified

http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=283

kijk eens wat dit allemaal trekt :)
nog steeds in gebruik btw, alsook het VGA blokje.

moet lukken.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1