hallo, ik zoek een manier om met een gratis programma, geluidsrecorder, etc... continu geluid op te nemen met een microfoon. Dagelijks van 10:00 tot 10:00 moeten gesprekken aan een balie opgenomen worden en opgeslagen worden. Dit mag in slechte kwaliteit, maar moet wel hoorbaar zijn. Een programma of iets hiervoor heb ik echter nog nooit gezien en kan ik ook niet vinden. Enig idee?
Erm; ben ik nu erg simpel of zijn hier miljoenen applicaties voor te vinden? Waar heb je op gezocht dan? En waarom zou de gemiddelde record-applicatie niet voldoen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
De Windows Geluidsrecorder?
%SystemRoot%\System32\sndrec32.exe
www.google.nl
toets in: freeware sound recorder
druk [enter]
en er geet een wereld voor je open (wel even iedere dag de opname starten en stoppen he
)
toets in: freeware sound recorder
druk [enter]
en er geet een wereld voor je open (wel even iedere dag de opname starten en stoppen he
Die kan niet langer dan 60 seconden, dan stopt ie. Moet je opnieuw op record drukken.. Maar dit is wel een erge zoek vraagAndré schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:59:
De Windows Geluidsrecorder?
|>
Verwijderd
Een casette recorder, met tijd klok. haha
Af en toe een bandje wisselen
cooledit pro 2.0
cooledit pro 2.0
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 16:00 ]
nouSimon schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:00:
[...]
Die kan niet langer dan 60 seconden, dan stopt ie. Moet je opnieuw op record drukken.. Maar dit is wel een erge zoek vraag
slotje, me dunkt
you had me at EHLO
Cooledit is tegenwoordig audation, van Adobe..Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:00:
Een casette recorder, met tijd klok. haha
cooledit pro 2.0
Ja, dat is serieus.
[ Voor 27% gewijzigd door simon op 26-04-2005 16:04 ]
|>
serieus???Cooledit is tegenwoordig audation, van Adobe..
die nemen ook alles over
you had me at EHLO
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()