WinMX problemen met downloaden

Pagina: 1
Acties:

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:12
Allen,

Excuses voor het summiere topic van gisteren; alhoewel het summier was leek het me duidelijk genoeg...
Hier mijn oorsponkelijke vraag: "Sinds kort problemen met WinMX (Waiting for network connection); zoeken werkt OK. Heb dit ook al van anderen gehoord... enig idee?"

Uitwerking:
"Sinds kort" betekent dat het voordien wel werkte.
"problemen" (ook titel) geeft aan dat het nu niet werkt
"Waiting for network connection" geeft aan wat het probleem is en wat de foutmelding die ik krijg is.
"zoeken werkt OK" geeft aan dat een deel dus wel goed werkt. Samen met "Sinds kort" geeft dit dan dat alle juiste poorten dus openstaan.
"Heb dit ook al van anderen gehoord" is misschien ook vaag maar geeft aan dat ik (uitgebreid) gezocht heb voordat ik deze post maakte...

De vraag of ik wat aan mijn netwerk settings recentelijk gewijzigd zijn is een logische eerste vraag. Dat is niet gebeurd (in elk geval niet NADAT het mis ging). Het feit dat ook anderen hier last van lijken te hebben leek mij te betekenen dat het misschien wel niet aan mij/ons ligt.
Opnieuw installeren heb ik (deels) al gedaan; hielp niet (kan nog eens volledig uninstallen natuurlijk). Ik heb all settings nogmaals nagelopen (ook voor de eerste post) maar niets gevonden.

Hoop dat ik me zo wat duidelijker heb uitgedrukt; vind het jammer dat "Spider.007" zo zwart-wit meent te moeten reageren en het topic afsluit voordat ik ook maar zelf heb kunnen verduidelijken wat er evt niet helder was.

Nogmaals, ik zal proberen mijn leven te beteren _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ErikJan2 op 26-04-2005 15:41 ]

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 06:56
Volgens mij zijn er problemen met het WinMX netwerk ofzo, want bij niemand werkt 't haast niet meer.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is het Winmx netwerk een beetje ten dode opgeschreven. Ik krijg nauwelijks resultaten terug.

Heb je al geprobeerd om via OpenNap netwerken te verbinden?

[ Voor 24% gewijzigd door Noork op 29-04-2005 17:57 ]

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Bij mij werkt WinMX anders perfect.. Het duurt ff iets van 15 seconden voordat ik ingelogd ben maar dan heb ik totaal geen problemen. Krijg genoeg zoekresultaten als ik een mp3 probeer te vinden. :)

\O/ weeeee =[specs]=

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb even (poging 2) uit de titel gehaald. Lijkt me niet zo nuttig. Ik heb zelf overigens de zelfde problematiek, met poorten 6699 en 5287(?) gemapt :) Denk niet dat er wat aan te doen is. Welke versie van WinMX gebruik je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 06:56
Energy99 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:56:
Bij mij werkt WinMX anders perfect.. Het duurt ff iets van 15 seconden voordat ik ingelogd ben maar dan heb ik totaal geen problemen. Krijg genoeg zoekresultaten als ik een mp3 probeer te vinden. :)
Resultaten zijn het probleem niet echt (hoewel daar ook veel rare resultaten tussen zitten, veel van dezelfde user enzo), het downloaden lukt gewoon niet.

Met de nieuwste versie en poorten goed ingesteld.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 00:31
WinMX werkt ook hier perfect. Schakel eerst je firewall eens uit voordat je connect..

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:12
Dank voor alle reacties. Ik werk met laatste versie (2.53?). Zal Firewall eens (even) uitzetten en dan nog eens kijken.
Pagina: 1