Hallo ik heb een ipod gen3 maar ik heb het frontje heeel erg beschadigd. zo erg zelf dat je de text op het schermpje bijna niet meer kunt lezen. nu ben ik dus op zoek naar een niew frontje. weet iemand waar ik deze kan kopen? b.v.d
Hier hebben ze wel frontjes voor de Generation 4, maar je kan in de gaten houden of er voor de 2 ook nog wat uit komt. In die sectie staat namelijk:
Bedrijf zit wel in de US, maar het frontje is niet groot en zwaar, dus de verzendkosten zouden nog mee kunnen vallen. Bovendien staat de Dollar nog steeds laag.There are currently no product selections for the 2G iPod Model. We are in the process of updating our store and expect to be adding new items soon.
[ Voor 10% gewijzigd door zimbab op 26-04-2005 15:57 ]
Voor de 2e generatie zal het wel moeilijk worden, die zijn al zo lang uit.
Als je al wat vind zal het wel ergens in de VS zijn.
Je kunt ook wat winkels mailen natuurlijk, of ze ook frontjes voor de 2e generatie hebben.
hoort dit niet in Apple Talk?
Als je al wat vind zal het wel ergens in de VS zijn.
Je kunt ook wat winkels mailen natuurlijk, of ze ook frontjes voor de 2e generatie hebben.
hoort dit niet in Apple Talk?
Misschien moet je je startpost dan even wijzigen, want daar staat Ipod 2.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
AUW kost dat $50 joh? En dan nog gebruikt ook 
Ik heb zo het idee dat die lui gewoon iPods kopen en in onderdelen verkopen, heb je gezien wat zo'n setje kost?
Okay we bouwen er eentje:
Ik tel in totaal dan $ 810,- voor een G3 40GB iPod, zonder garantie, zonder kabels, zonder dock. Holy crap, als dit soort dingen goed loopt dan ga ik ook zo'n shop beginnen, je loopt gigabinnen man.
Gevonden!
Nog eens een whopping 82 dollar, dus voor 892 dollar ex verzendkosten heb jij een iPod
Okay update!
Ik dacht, laat ik die lui van ipodmods eens vragen wat ze voor mijn iPod geven, want ze kopen ook in staat op de site.
Ingevuld dat ik een perfecte 3G 40GB iPod heb, met 1 kapot oordopje. Doe eens een gok wat ze me bieden?
Ik heb zo het idee dat die lui gewoon iPods kopen en in onderdelen verkopen, heb je gezien wat zo'n setje kost?
Okay we bouwen er eentje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| G3 Backing - Thick (30, 40GB) USED Code:G3-BACKING-THICK Price: $40.00 G3 Front IC Board Cable Code:G3-FRONT-IC-BOARD-CABLE Price: $20.00 G3 IDE Hard Disk Cable Code:G3-IDE-CABLEPAD Price: $25.00 G3 Front Panel (USED) Code:G3-FRONT-PANEL Price: $50.00 G3 Headphone Module - Thick (30, 40GB) Code:G3-HEADPHONE-MODULE-THICK Price: $50.00 G3 Mainboard Code:G3-MAINBOARD Price: $130.00 40GB Toshiba Hard Drive Code:40GB-TOSHIBA-HD Price: $215.00 G3 LCD Screen Code:G3-LCD Price: $140.00 G3 iPOD BATTERY Code:G3-BATTERY Price: $40.00 |
Ik tel in totaal dan $ 810,- voor een G3 40GB iPod, zonder garantie, zonder kabels, zonder dock. Holy crap, als dit soort dingen goed loopt dan ga ik ook zo'n shop beginnen, je loopt gigabinnen man.
Gevonden!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Factory Apple A/C Charger Code:OEM-CHARGER Price: $25.00 Factory Apple Dock Code:OEM-DOCK Price: $30.00 Factory Apple Firewire Cable Code:OEM-FW-CABLE Price: $15.00 Factory Apple Earbud Headphones Code:OEM-HEADPHONES Price: $22.00 |
Nog eens een whopping 82 dollar, dus voor 892 dollar ex verzendkosten heb jij een iPod
Okay update!
Ik dacht, laat ik die lui van ipodmods eens vragen wat ze voor mijn iPod geven, want ze kopen ook in staat op de site.
Ingevuld dat ik een perfecte 3G 40GB iPod heb, met 1 kapot oordopje. Doe eens een gok wat ze me bieden?
spoiler:
We would be happy to offer you $$ 55 for the unit as-is. OMFG wat een afzetters dan!
[ Voor 30% gewijzigd door Floor-is op 27-04-2005 19:33 ]
Bericht hierboven
Ik zou zeggen, een goede 3e gen iPod op de kop tikken (www.tweedehandsmac.nl) en de overgebleven onderdelen los verkopen.... ;-)
Verwijderd
gewoon je ipod langs een polijst machine halen is wel de goedkoopste oplossing en dan kan je je display ook weer lezen
Heb je al eens een kijkje genomen op volgende site?
http://www.ipodcleaner.com
Op http://ipodlounge.com/ind...es-icleaner-vs-ice-creme/ vindt je een artikel in het Engels over dit product.
http://www.ipodcleaner.com
Op http://ipodlounge.com/ind...es-icleaner-vs-ice-creme/ vindt je een artikel in het Engels over dit product.
Verwijderd
Een beetje displex (bij de halfords te krijgen) doet bij mijn iPod meestal ook wonderen....
Pagina: 1