Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Het enige wat ik 123 zou kunnen verzinnen is dat je onder apparaatbeheer even je usb-hoofdhubs verwijderd. Bij een herstart zoekt Windows de boel weer bij elkaar. Hierdoor worden alle usb-apparaten opnieuw geinstalleerd. Bij mij heeft het meerdere keren met gare usb-gevallen geholpen. Waarom dit werkt en waarom dit zo komt: geen idee.
Verder zou je in de logboeken van voornamelijk Systeem kunnen kijken naar meldingen. Natuurlijk ervoor even je apparaat aansluiten, dat maakt het makkelijker zoeken.
Ja: het zijn wilde gokken
Met jarnotjuh jah, ook dat natuurlijk nog
[ Voor 5% gewijzigd door Motrax op 26-04-2005 14:50 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Test zoiezo eens op een andere pc eens, dan weet je of het aan jou pc ligt of aan dat hubje.
Wat heb je allemaal al zelf geprobeerd dan?
[ Voor 5% gewijzigd door enira op 26-04-2005 14:48 ]
Twitch: Phyloni1
snap 't echt niet ... nog nooit meegemaakt... d8 dat USB zo makkelijk was ... tenminste .
Misschien dat daar ut probleem ligt.
Kijk es bij de eigenschappen van je root hubs en kijk es hoeveel energie hij nog overheeft. etc etc.
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
Idd, dat is was het eerste wat in me op kwam na het lezen van de tt.RammY schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:24:
Gebruik je een powered of een niet gepowerde USB Hub (eentje met voeding of zonder).
Misschien dat daar ut probleem ligt.
Kijk es bij de eigenschappen van je root hubs en kijk es hoeveel energie hij nog overheeft. etc etc.
nee alleen 1 doet 't dan ...sanfranjake schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:43:
Werkt dat tweede apparaat wel als je het rechtstreeks op een usb-poort op de pc aansluit? wellicht zou er dan een beperking in de hub kunnen zitten die geen twee indentieke apparaten aankan?
Deze advertentieplaats is te huur!
Zou je ook als je de laatste poster bent in een topic je eigen bericht aan willen passen in plaats van er direct onder een nieuwe te plaatsen? Dat zouden we zeer op prijs stellen, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kunt lezen
Is er misschien een restrictie ergens waardoor die twee niet tegelijkertijd werken? Misschien kan windows er maar een tegelijk aan? Kijk ook even met twee op de pc-usbpoorten of het dan werkt
(pc usbpoorten), maar er komt een 3de bij en die pc had maar 2 pc usbpoorten vandaar deze hub.. ik heb de hub nog getest op een andere pc en allles werkt prima, het gaat alleen fout met die Cd opslag media... alles doet het nu want ik heb ze weer op de pc usbpoorten aangesloten maar nu kan de 3de er nog niet bij dat is het probleem... het moet kunnen werken lijkt me... maar hoe ???!?
Srry voor me onaangename gedrag... zal er verrandering in brengen op dit forum... excuses sanfranjake
[ Voor 3% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 02-05-2005 15:57 ]
hijs net uit de verpakking ... en met andere randapparatuur doet ie het welRammY schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:43:
probeer es een andere hub.. waarschijnlijk is die naar zn tief ofzow