Toon posts:

Ik snap het niet :s

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een invulveld waar men een bepaalde refcode kan invullen zodat wanneer men op de 'verder' knop klikt, de refcode aan de link wordt toegevoegd. (zodat diegene dus als referral wordt geregistreerd)

de betreffende pagina draait op een andere domeinnaam dan waar de Referrallink heen leid.

Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit

hier de betreffende code:

<form action="/index.php" method="post">

<tr>
<td><input type="text" name="refcode" value="Vul Hier Uw Referral Code In"></td>
</tr>

<tr>
<td><div align="center">
<p><a href="http://www.pagina.nl/index.php?r=">verder</a>
</p>
</div></td>

Stel dat mijn Referralcode 123 is, dan zou de link zo moeten worden:
http://www.pagina.nl/index.php?r=123

*Pagina.nl is NIET de pagina waar ie heen moet, maar heb het veranderd voor spam ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Gebruik dan method="get" ;)

[ Voor 30% gewijzigd door André op 26-04-2005 14:38 ]

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

verzin een beter topic title, en wat dacht je van:
<form action="/index.php" method="get">

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• KeesV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 21:40

KeesV

Zonder titel

Waarschijnlijk kom je met een form met method=get en een input met name="r" al een stuk verder....

Ik doe niet aan sigs

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi RealPaid, en welkom op GoT. :)

We hebben hier in Programming & Webscripting een aantal FAQs die ervoor zorgen dat alles hier goed loopt. Ik wil je graag aanraden die door te lezen, en dan met name P&W FAQ - De "quickstart" en *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***.

Verder hoort clientside programmeren, waar HTML onder valt, in Webdesign & Graphics, dus je topic staat ook op de verkeerde plaats. Omdat je vraag redelijk van basisniveau is, doe ik echter je topic op slot in plaats van het te verplaatsen. :)

Om inhoudelijk op je probleem in te gaan: gebruik method=get voor je formulier. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi RealPaid,

Ik zie dat dit je eerste topic is; welkom op GoT :) Op het forum, en in dit subforum specifiek, hebben we een aantal eisen aan een topic om het voor iedereen duidelijk te houden. Neem bijvoorbeeld je titel; "Ik snap het niet" is volstrekt nietszeggend voor de rest. Stel je voor dat iedereen zo een titel neemt; het wordt dan compleet onduidelijk en topics zijn niet meer terug te vinden.
Een titel geeft een korte samenvatting weer.

Verder is je topic ook een compleet raadsel; wat gaat er nu precies mis? Welke foutmelding krijg je, en wat heb je geprobeerd om het op te lossen? Zie P&W FAQ - De "quickstart" voor de eisen die we stellen aan een topic :) Deze gaat dicht

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.