Teamspeak server opzetten achter router

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-01 21:36
Ben bezig met teamspeak een server op te zetten.

Heb beide progjes gedowned van www.goteamspeak.org:

client en de server

Hiermee heb ik een server opgezet waarvan het ip: 192.168.1.100 is en ServerUDPPort: 8767
En daar gaat het denk ik fout, het ip van mijn pc is natuurlijk 62.166.**.** Ik las al op het teamspeak forum dat ik hem dan moeten laten forwarden en vanaf daar snap ik het niet egt meer, althans niet hoe ik dat moet doen.

iemand tips??

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Ja, inloggen op je router, zoeken naar Virtual Server o.i.d. of de FAQ van het networking forum lezen hier op GoT, daar staat het allemaal fijn in. Dit is toch behoorlijk basic en zijn ZAT topics over geweest. Gebruik de search :)

Verwijderd

Als je in het goede sub-forum had gezeten was je dit tegengekomen:
Het Grote Poortmappingsverhaal :)

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-01 21:36
oke oke, sorry

ik zal ff gaan uitzoeken, maar for the time being is het natuurlijk een stuk makkelijker als ik een buddy een server laat maken die geen router gebruikt.

Ja sorry, heb net blij een leuk headsetje gehaald en in de tijd dat ik nog cs'ten was het met rogerwilco een fluitje van een cent. Maargoed ik zie dat het allemaal vrij simpel is hehe, shame on me

[ Voor 37% gewijzigd door Elquinto op 26-04-2005 14:32 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van lezen dus; begin daar in het vervolg mee voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.