taal selecteren voor flasken...

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Hoe weet ik welke taal ik moet aanvinken als ik bij het openen van Flask drie talen krijg. Ik zit hier nu met een Mask of Zorro met alleen maar geneuzel van de director erdoor (dat was de eerste audio track) :(

Natuurlijk kan ik ze allemaal flasken, maar dat kost wat veel tijd, dus wat is de truc? (bij het afspelen van de vob files krijg ik trouwens gewoon de goede audio te horen)

Tia!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

je kan bij flask toch kiezen welke sound track je wil hebben??

ik krijg bij Ghost in the shell

de film te zien

2 audio tracks en 1 subtitle optie

ik selecteer gewoon welke audio ik wil hebben en dan flasken

mischien rare vraag, maar heb je wel de goede .vob file gepakt?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Hmm.. heb bij flask ook wel eens op nederlandse ondertitels geklikt, en toen ik het afspeelde, kreeg ik ze in het grieks. Ook leuk, maar vooral irritant, zeker wanneer je nog een keer die 12 uur moet wachten :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ik heb dus wel de goede vob file; anders zou ik al een rare taal krijgen bij het afspelen van de vob in power dvd...

Het punt is dat ik uit drie talen kan kiezen. Een is Engels, een is Duits (grr.. Zorro, jah du da! 'geh dich mal erschiessen huh! :) ) en een is de directors geleuter.

Nou wil ik dus weten hoe ik van te voren kan horen of ik de juiste audiostream heb geselecteerd.

Want om flask weer een nacht laten brommen om er achter te komen dat Zorro ineens Duits spreekt kan ik natuurlijk niet aan he! >:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 10 januari 2001 16:08 schreef MisterDon het volgende:
Ik heb dus wel de goede vob file; anders zou ik al een rare taal krijgen bij het afspelen van de vob in power dvd...

Het punt is dat ik uit drie talen kan kiezen. Een is Engels, een is Duits (grr.. Zorro, jah du da! 'geh dich mal erschiessen huh! :) ) en een is de directors geleuter.

Nou wil ik dus weten hoe ik van te voren kan horen of ik de juiste audiostream heb geselecteerd.

Want om flask weer een nacht laten brommen om er achter te komen dat Zorro ineens Duits spreekt kan ik natuurlijk niet aan he! >:)
dna flask je eerst 10 minuten en dan speel je hem ff af om te checken :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Mja, dat bleek idd de enige truc. Thx anyway! :)
Pagina: 1