Beste tweakers,
misschien dat de topictitel niet helemaal juist is maar waar ik dus mee zit is t volgende. Ik wil een computer kopen, met een budget van rond de 1000 euro. Maar ik kan niet vinden wat ik wil, de eisen die ik stel zijn als volgt:
-minstens 3ghz, liefst met 1mb of meer l2 cache
-minstens 512 mb ram
-videokaart met 128mb ram
-geluidskaart met 5.1
-4 usbpoorten is zat, hoef geen 88 zoals je dat nu vaak wel krijgt
-geen kaartlezer, kost alleen maar extra geld
-GEEN monitor, k heb paar maanden geleden een mooie 19inch tft gekocht
-dvd brander + dvd speler (2x dus)
-hd minstens 160gb
Dat is t zo ongeveer. T enige wat ik kan bedenken is zelf bouwen, maar daar heb ik geen zin in. Heeft iemand ervaring met winkels die zoiets doen, is mn eerste vraag en mn tweede vraag vergeet ik iets belangrijkst? Deze computer moet heel wat jaren mee gaan, vergeet ik iets of zouden jullie me iets extra's aan willen raden?
T is voor mn studie (technische informatica) maar ik moet er wel meer me kunnen dan alleen programmatjes compilen
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest,
alvast bedankt
Dr HenDre
misschien dat de topictitel niet helemaal juist is maar waar ik dus mee zit is t volgende. Ik wil een computer kopen, met een budget van rond de 1000 euro. Maar ik kan niet vinden wat ik wil, de eisen die ik stel zijn als volgt:
-minstens 3ghz, liefst met 1mb of meer l2 cache
-minstens 512 mb ram
-videokaart met 128mb ram
-geluidskaart met 5.1
-4 usbpoorten is zat, hoef geen 88 zoals je dat nu vaak wel krijgt
-geen kaartlezer, kost alleen maar extra geld
-GEEN monitor, k heb paar maanden geleden een mooie 19inch tft gekocht
-dvd brander + dvd speler (2x dus)
-hd minstens 160gb
Dat is t zo ongeveer. T enige wat ik kan bedenken is zelf bouwen, maar daar heb ik geen zin in. Heeft iemand ervaring met winkels die zoiets doen, is mn eerste vraag en mn tweede vraag vergeet ik iets belangrijkst? Deze computer moet heel wat jaren mee gaan, vergeet ik iets of zouden jullie me iets extra's aan willen raden?
T is voor mn studie (technische informatica) maar ik moet er wel meer me kunnen dan alleen programmatjes compilen
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest,
alvast bedankt
Dr HenDre