Toon posts:

Kleur PHP code van DW naar Word

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heeft iemand een goede oplossing op stukjes code met de kleuren die in Dreamweaver staat te importeren naar Word? Als ik stukjes code kopier van dreamweaver neemt ie de kleuren niet mee. Screenshots wil ik niet aan beginnen omdat ik nogal redelijk wat code heb om uit te leggen (veel verschillende pagina's en kleuren vanaf plakken bij een JPG ook niet altijd optimaal zijn). Heeft iemand ervaring met stukjes gekleurde code in een tekst bewerker te ztten?? Groet

Verwijderd

Word kent geen syntax-highlighting naar mijn weten, dus ik ben bang dat dit niet mogelijk is. Behalve dan met de optie die je zelf noemt: screenshots.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie P&W FAQ - Scriptrequests. Vragen naar scripts of programma's is niet toegestaan in Programming & Webscripting. Het gaat hier over het zelf programmeren van applicaties, en daar is hier geen sprake van, en daarom doe ik je topic op slot. :)

Je hebt een stukje software, mogelijk een plugin voor Word, nodig, die de code importeert voor je in Word. Dit is geen programmeerprobleem, en hoort dus ook om die reden niet in Programming & Webscripting thuis. :)

Als je een nieuw topic wil openen, dan kan dat in Software Algemeen, maar daar verwachten ze ook wat meer inzet van een topicstart. Je zou kunnen vertellen welke software je al gevonden hebt, bijvoorbeeld door te [google=import syntax highlighting word], en waarom die niet goed was, enzovoort. In deze vorm gaat dit topic ook in SA op slot, en daarom kies ik hier dan ook voor een slotje. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.