Ik ben vorige week begonnen met een forum te schrijven special gebouwd voor 1 website, en ik ben niet echt tegen problemen aan gelopen, tot nu dus. Voor het inloggen maar ik gebruik van een formuliertje, vervolgens haal ik via een function de $_POST leeg.
Maar na de eerste keer testen bleek het niet te werken, vervolgens ben ik gaan zoeken naar een fout maar heb niks kunnen vinden. Dus ik heb een "print_r($_POST);" neergezet op de pagina na het formulier, en tot mijn verbazing bleef deze helemaal leeg, dus ik vermoed dat iets foutzit in het formulier zelf maar ik heb geen idee wat.
Dit formuliertje staat in een "skin" functie die word opgeroepen vanaf de login pagina, simpel opgeroepen via:
En zie hier de functie voor het formulier:
Alvast bedankt voor de hulp.
Maar na de eerste keer testen bleek het niet te werken, vervolgens ben ik gaan zoeken naar een fout maar heb niks kunnen vinden. Dus ik heb een "print_r($_POST);" neergezet op de pagina na het formulier, en tot mijn verbazing bleef deze helemaal leeg, dus ik vermoed dat iets foutzit in het formulier zelf maar ik heb geen idee wat.
Dit formuliertje staat in een "skin" functie die word opgeroepen vanaf de login pagina, simpel opgeroepen via:
PHP:
1
| $print->add_output( $skin->login_tekst() ); |
En zie hier de functie voor het formulier:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| function login_tekst(){ global $functions; return ' <td width="75%" valign="top"><font face="Tahoma" size="2"><br>Please fill in your username and password below<br><br></font> <form action="'.$functions->get_url().'act=login&type=01" method="POST"> <table><tr><td> <font face="Tahoma" size="2">Username: </font></td><td> <input type="tekst" name="username"><br> </font></td></tr> <tr><td valign="top"><font face="Tahoma" size="2"> Password: </font></td><td> <input type="password" name="password"></td></tr> <tr><td colspan="2"><input type="hidden" name="check" value="1"><input type="submit" name="submit" value="Submit"></td></tr> </table></form> </td></tr>'; } |
Alvast bedankt voor de hulp.