Op RedHat 9 heb ik ProFTPd 1.2.10 draaien. Alles gaat helemaal top, snelheid van bestandsoverdracht ook, alleen de tijd die hij nodig heeft om verbinding te maken. Dus op het moment dat je op verbinden klikt tot de tijd dat je eindelijk alles in beeld hebt.
Of als je het via de browser doet, duurt het heel lang voor hij eindelijk om het wachtwoord vraagt. En daarna voor alle mappen in beeld staan. Ook het browsen gaat traag.
Dit probleem heb ik over intranet en over internet.
Dit is m'n config file:
En dit in de xinetd.conf:
Ik kan alleen maar situaties vinden waarbij de bestands overdracht traag gaat. Een gelijk probleem als dit kan ik niet vinden.
Of als je het via de browser doet, duurt het heel lang voor hij eindelijk om het wachtwoord vraagt. En daarna voor alle mappen in beeld staan. Ook het browsen gaat traag.
Dit probleem heb ik over intranet en over internet.
Dit is m'n config file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| ServerType inetd DefaultServer on Port 21 Umask 022 MaxInstances 30 User nobody Group nobody DefaultRoot /home AllowOverwrite on <Limit SITE_CHMOD> DenyAll </Limit> |
En dit in de xinetd.conf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| service ftp
{
flags = REUSE
socket_type = stream
instances = 50
wait = no
user = root
server = /usr/local/sbin/proftpd
bind = 192.168.8.27
log_on_success = HOST PID
log_on_failure = HOST RECORD
} |
Ik kan alleen maar situaties vinden waarbij de bestands overdracht traag gaat. Een gelijk probleem als dit kan ik niet vinden.