Ik heb een SMC wlan router met Chello classic internet.
in mijn oude huisje kon ik perfect draadloos internetten en redelijk snel ook (iig upta standard voor mijn verbinding)
In mijn nieuwe huis heb ik 1 pc met draadje aan de router en die werkt perfectomundo,
ook heb ik een Acer Laptop en een Dell PC aangesloten, beide draadloos, beide PC's hebben een verschikkelijke trage connectie met internet en de Dell kan niet eens op hotmail komen
de Acer is gloednieuw en bij de chello speedtest haal ik volle snelheid, het laden van pages daar-in-tegen gaat sloom. De dell heb ik nog geen speedtest op gedaan
Facts
SMC2804WBR Router
werkende bekabelde PC
Acer laptop heeft volle verbinding met het netwerk
Dell pc heeft laag signaal maar wel stabiel signaal
de laatste 2 hebben sloom internet
Het is dus niet zo dat door storing het signaal steeds weg valt, als ik met de flaptop naast de router ga zitten gebeurd het zelfde
als ik de dell met een kabeltje aansluit is er niets aan de hand, kan ik gewoon alles snel laden en zien (ook hotmail)
ik snap er de ballen van!
ik heb Microsoft Wireless Zero Configuration uitgezet en dit werkt ook niet...
in mijn oude huisje kon ik perfect draadloos internetten en redelijk snel ook (iig upta standard voor mijn verbinding)
In mijn nieuwe huis heb ik 1 pc met draadje aan de router en die werkt perfectomundo,
ook heb ik een Acer Laptop en een Dell PC aangesloten, beide draadloos, beide PC's hebben een verschikkelijke trage connectie met internet en de Dell kan niet eens op hotmail komen
Facts
SMC2804WBR Router
werkende bekabelde PC
Acer laptop heeft volle verbinding met het netwerk
Dell pc heeft laag signaal maar wel stabiel signaal
de laatste 2 hebben sloom internet
Het is dus niet zo dat door storing het signaal steeds weg valt, als ik met de flaptop naast de router ga zitten gebeurd het zelfde
als ik de dell met een kabeltje aansluit is er niets aan de hand, kan ik gewoon alles snel laden en zien (ook hotmail)
ik snap er de ballen van!
ik heb Microsoft Wireless Zero Configuration uitgezet en dit werkt ook niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 10:30 ]