Vraagje, hoe kan ie nou rood printen als de kleuren op zijn?
Dat vraagt hij zich ook af.
Dit is raar, weet je zeker dat je kleurencartridge leeg is?
(Tot op de laatste druppel dan)
Dit is raar, weet je zeker dat je kleurencartridge leeg is?

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Zit altijd nog wel wat in de rpinterkop zelf is mijn logische verklaring dan.
Anoniem: 111718
donker zwart met licht zwart en een beetje grijs is toch rood?RoD schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:21:
ik heb ook zo`n probleem met mijn canon s200, ineens ging die erg rood printen, alles !! nieuwe cartridge had geen zin meer, ik denk dat m`n printer kop kapot is ofzo, of dat de inkt niet goed meer door kan lopen.
Oh?Anoniem: 111718 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:25:
[...]
donker zwart met licht zwart en een beetje grijs is toch rood?
Misschien die kleurencartridge er ns uithalen, en alleen de zwarte erin houden.
Er zitten 3 verschillende kleuren in 1 cartridge toch? Ik vermoed dat 1 of 2 daarvan leeg zijn terwijl er nog wel een beetje rood in zit. Kan dat?RoD schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:21:
Maar dat zou betekenen dat mijn printer altijd kleur gebruikt als ik zwart-wit wil afdrukken toch?
Ja, dat zou kunnen, maar wat er gebeurd er als je die kleurencartridge eruithaalt?cdgrit schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:26:
[...]
Er zitten 3 verschillende kleuren in 1 cartridge toch? Ik vermoed dat 1 of 2 daarvan leeg zijn terwijl er nog wel een beetje rood in zit. Kan dat?
Zojuist geprobeerd... Zelfe resultaat!RoD schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:26:
[...]
Misschien die kleurencartridge er ns uithalen, en alleen de zwarte erin houden.
Dus zonder kleurencartidge print hij rood
Uit de printerkop, print eens een paar pagina's rood. Dan gaat het wel weg.
Ja, klopt... Nu zie ik helemaal niets meer. Pagina blijft wit.Januszjes schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:30:
Uit de printerkop, print eens een paar pagina's rood. Dan gaat het wel weg.
Zwart misschien ook op?
Oeps beter lezen
Zwart zit vol dus.
Oeps beter lezen

[ Voor 48% gewijzigd door guidooo op 26-04-2005 09:40 ]
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Nee, zeker niet.guidooo schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:39:
Zwart misschien ook op?
Die heb ik een paar pagina's afdrukken geleden nog vervangen en ook zie ik bij het afdrukken (status op het beeldscherm) dat deze nog helemaal vol is.
Anoniem: 123476
Over het algemeen kan een printer geen grijs printen met zwarte inkt. Want die is al zwart en kan niet lichter gemaakt worden.
Grijstinten worden gemaakt door de kleuren te mengen, door elke kleur evenveel te gebruiken krijg je grijs en de hoeveelheid bepaalt de intensiteit (licht-donker).
Dus zonder kleuren ook geen grijs.
Vaak kan je binnen je printerinstellingen instellen dat alleen puur zwart geprint moet worden. Alleen dan wordt uitsluitend de zwarte cartridge gebruikt. Anders blijft hij ook de kleuren gebruiken voor de grijstinten...

Grijstinten worden gemaakt door de kleuren te mengen, door elke kleur evenveel te gebruiken krijg je grijs en de hoeveelheid bepaalt de intensiteit (licht-donker).
Vaak kan je binnen je printerinstellingen instellen dat alleen puur zwart geprint moet worden. Alleen dan wordt uitsluitend de zwarte cartridge gebruikt. Anders blijft hij ook de kleuren gebruiken voor de grijstinten...

Wellicht zit e.e.a. een beetje verstopt ofzo.
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Nou, mijn printer kan het anders prima... En elke willekeurige laserprinter die ik ooit gezien heb ook... Gewoon minder inkt neerkwakken, en het is griijs...Anoniem: 123476 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:42:
Over het algemeen kan een printer geen grijs printen met zwarte inkt. Want die is al zwart en kan niet lichter gemaakt worden.![]()
Ik kan alleen kiezen voor 'Grijstinten' (zodat hij zwart-wit afdrukt), maar als ik deze optie selecteer heb ik nog steeds hetzelfde probleem...Anoniem: 123476 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:42:
Pagina: 1