Toon posts:

Outlook agenda weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij maken veel gebruik van de agenda van Outlook
Wij hebben hier een openbare agenda over uitleen van spullen
maar nu komt het:
Helemaal onderaan rechtsonderin verschijnt er een klein geel blokje en nu kunnen wij de onderste twee items niet meer zien. Als we het uitprinten zien we de items wel maar dit is gewoon erg lastig.

Weet iemand hoe wij dit weg kunnen krijgen zodat de onderste twee items wel weer te zien komen?

Gr Wendy

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

heb je veel evenementen of moet je gewoon je beeldschermresolutie hoger zetten?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Zou je even een screendump kunnen plaatsen? Ik weet namelijk echt niet waar je het over hebt en wat je bedoeld..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel evenementen, heb al met resoluties gerommeld maar dat is het hem niet. Iedereen hier heeft dit probleem het is een openbare agenda.

Verwijderd

Topicstarter
hoe plaats ik een screendump? met ftp gaat het niet lukken want wij kunnen hier niet ftpen

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:52:
hoe plaats ik een screendump? met ftp gaat het niet lukken want wij kunnen hier niet ftpen
Hier (http://www.imageshack.ws/ ) kun je een plaatje uploaden, denk je wel aan de size? Verder zit er hier een knopje edit boven je postings, als je nog iets wil toevoegen en je had als laatste gereageerd in het topic dan kun je dit nog even toevoegen :).

Verwijderd

Topicstarter
enneh thanks dit is handig zo :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Euh, het past gewoon niet dan krijg je deze gele items of snappen we elkaar niet? :) Dat je ze met het printen wel ziet, dat kan wel kloppen een a4tje is net iets groter...

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 15:06
KUn je niet de tijden die hij weergeeft op een langere interval zetten? Of de dagen / uren?

Verwijderd

Topicstarter
ok maar hoe krijg ik die gele dingen weg dan ik wil graag wat daaronder zit ook zien, ik kan ook bij de instellingen er niks over vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dat met die interval verstandig is, kijk die dingen worden per dag uitgeleend.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 08:41
Als je je monitor op 800x600 zet, zie je dan nog steeds 10 items of minder? Anders zal je resolutie omhoog moeten, of stel je standaardlettertype van Outlook kleiner.
Ha gevonden:
Ga naar Beeld - Huidige weergave - Weergave bepalen... en stel dan een kleiner lettertype in voor de juiste weergave! Of beter nog, maak een nieuw weergave profiel aan en pas hier de zaken naar je wens aan! Neem bijvoorbeeld overal Small Fonts 7 punts (en poets je bril even! :+).

Gewoon een beetje zoeken in de menuutjes doet vaak wonderen! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Savantas op 26-04-2005 10:37 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:40

Jiffy

God, you're ugly!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:16:
Helemaal onderaan rechtsonderin verschijnt er een klein geel blokje en nu kunnen wij de onderste twee items niet meer zien. Als we het uitprinten zien we de items wel maar dit is gewoon erg lastig.

Weet iemand hoe wij dit weg kunnen krijgen zodat de onderste twee items wel weer te zien komen?
Ehm... Je ziet het verkeerd: het is niet zo dat je die onderste regels niet kunt zien omdat dat gele blokje er staat, maar het is zo dat dat gele blokje er staat om aan te geven dat je de onderste regels niet (meteen) kunt zien.

Zoals al aangegeven in dit topic zou een (fiks) hogere resolutie moeten helpen.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Verwijderd

Topicstarter
Heb de weergave aangepast bij beeld en huidige weergave, bij mij staat het nu goed en ik kan het nu goed bijhouden, de anderen zouden dit dan nu ook aan moeten passen.

ik heb mijn bril in elk geval goed gepoest.
ik ben nu blij

bedankt voor jullie moeite :)

Groetjes Wendy

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En anders verander je je weergave toch naar werkweek of dag :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1