Nummerherkenning over ConceptsICT glasvezel telefonie

Pagina: 1
Acties:

• Heufje
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-02-2021
Sinds een paar weken bel ik via ConceptsICT over het glasvezel net. Overigens tot mijn volle tevredenheid. Hierbij maak ik gebruik van een Siemens Gigaset 4015 micro. Bij KPN had ik altijd nummerherkenning, nu bij Concepts wilde ik dit ook hebben. Dus ik gebeld naar de servicedesk van Concepts. Daar werd mij verteld dat zij dat eigenlijk niet aanbieden Het zou wel werken als ik op mijn toestel een ander land kon kiezen. Er kwam een vaag verhaal over verschillende systemen van nummerherkenning in Nederland en de rest van de wereld Helaas bied mijn toestel niet de mogelijkheid om een ander land te kiezen.

Is er hier iemand die meer hier over weet en ook bij welke (Siemans) toestellen ik wel een ander land kan kiezen, zodat nummer herkenning werkt?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:08

Reptile209

- gers -

Is het dan niet handig om even bij Concepts te informeren wèlk land of systeem wel zou moeten werken? Anders zit je straks met een telefoon waar je alsnog 128 mogelijkheden mag gaan uitproberen... En dat zoekt hier / voor jezelf ook een stuk makkelijker. ;)

Zo scherp als een voetbal!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Er zijn twee standaarden van nummerweergave. Mogelijk dat Concepts dus niet dezelfde gebruikt als KPN voor nummerweergave. Staat in je handleiding van je Siemens hoe je dat aan moet passen, zijn er maar een paar dus gewoon proberen ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Heufje
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-02-2021
Zal vanavond eens in mijn handleiding kijken. Heb al wel het gehele menu van de telefoon doorgebladerd, maar kon daarin niets vinden.