Hoi,
na elke uren zoeken naar een oplossing voor mijn probleem hier op GoT heb ik toch besloten zelf een topic te openen.
Sinds enkele dagen krijg ik een foutmelding op het moment dat ik een bestand of een map wil verwijderen, de bekende melding dat het bestand (ook wanneer ik een map verwijder) in gebruik is door een ander programma.
Ook als ik een map van naam wil veranderen, komt dezelfde melding.
Ik heb inmiddels diverse opties uitgeprobeerd (niet chronologisch);
De oplossing die geboden wordt voor de AVI files heb ik wel uitgeprobeerd, maar bracht geen oplossing.
Als ik een map kopieer van een willekeurige schijf naar een andere willekeurig schijf, is de nieuwe map ook direct niet meer te verwijderen.
Een aantal genoemde oplossingen, zoals een dos-opstart diskette lijkt me geen oplossing, zodra ik XP opnieuw opstart zijn de bestanden en mappen gewoon niet te verwijderen.
Iemand een oplossing ?? Mijn harde schijven beginnen langzaam "vol" te lopen.
Specs;
Win XP Home Edition
P4 2.8
512 intern
2 harddisks, 120 en 160 Gig, verdeeld in 4 partities.
overig zaken niet relevant.
na elke uren zoeken naar een oplossing voor mijn probleem hier op GoT heb ik toch besloten zelf een topic te openen.
Sinds enkele dagen krijg ik een foutmelding op het moment dat ik een bestand of een map wil verwijderen, de bekende melding dat het bestand (ook wanneer ik een map verwijder) in gebruik is door een ander programma.
Ook als ik een map van naam wil veranderen, komt dezelfde melding.
Ik heb inmiddels diverse opties uitgeprobeerd (niet chronologisch);
- in veilige modus geprobeerd te verwijderen, niet gelukt
- hijack this gecheckt op www.hijackthis.de, geen problemen geconstateerd
- via taakbeheer explorer.exe gestopt, cmd gestart en geprobeerd te verwijderen, niet gelukt
- scandisk gedraaid, geen oplossing
De oplossing die geboden wordt voor de AVI files heb ik wel uitgeprobeerd, maar bracht geen oplossing.
Als ik een map kopieer van een willekeurige schijf naar een andere willekeurig schijf, is de nieuwe map ook direct niet meer te verwijderen.
Een aantal genoemde oplossingen, zoals een dos-opstart diskette lijkt me geen oplossing, zodra ik XP opnieuw opstart zijn de bestanden en mappen gewoon niet te verwijderen.
Iemand een oplossing ?? Mijn harde schijven beginnen langzaam "vol" te lopen.
Specs;
Win XP Home Edition
P4 2.8
512 intern
2 harddisks, 120 en 160 Gig, verdeeld in 4 partities.
overig zaken niet relevant.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 08:01 ]