Weet iemand toevallig waar ik de inbelfrequentie kan veranderen bij windows small business edtion 2003? Want er wordt nu om de 5min ingebeld. En we betalen per minuut dus dat is erg vervelend
Hoe bedoel je inbelfrequentie??
Hoe? Wat? Waar??
Vertel ons meer!!
Hoe? Wat? Waar??
Vertel ons meer!!
HENG HENG
je hebt blijkbaar een programma staan dat om de 5 minuten internet nodig heeft. Zoek dat programma eens op (denk aan mail programma's en dergelijke)
/dev/null
wapp1e,
Op GoT verwachten we van een topic toch nog iets meer dan jij hier laat zien
Ik mis in je topic start een aantal zaken, met name:
- Een goede topic titel die je probleem duidelijk en bondig omschrijft met daarin ook rekening houdend met de Windows Operating Systems topic titel eisen.
- Een duidelijke probleem omschrijving. Welke inbelfrequentie? Waarom? Sinds wanneer?
- Eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht?
Omdat je hier al een aantal keer omgevraagd bent ga ik dit topic sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan deze eisen voldoet.
Op GoT verwachten we van een topic toch nog iets meer dan jij hier laat zien
Ik mis in je topic start een aantal zaken, met name:
- Een goede topic titel die je probleem duidelijk en bondig omschrijft met daarin ook rekening houdend met de Windows Operating Systems topic titel eisen.
- Een duidelijke probleem omschrijving. Welke inbelfrequentie? Waarom? Sinds wanneer?
- Eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht?
Omdat je hier al een aantal keer omgevraagd bent ga ik dit topic sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan deze eisen voldoet.
Dit topic is gesloten.
![]()