Ik heb vanmiddag een EL IDE cable gekocht. Ik heb em aangesloten en dat ging verder prima, alleen nu weet ik niet waar ik het stekkertje van de EL (blau lichtgevende draad die om de IDE cable zit) in kan doen. Ik heb wel een paar ingangen gevonden alleen die zijn allemaal al bezet.
Er zit een op de hardeschijf die verbonden is met de floppie en daarna in een bos met snoertjes gaat en daaruit gaat er weer veel draadjes naar het moederbord. en er zit een op de cd-rom brander die verbonden is met de dvd/cd-rom speler (op allebij zit een geschikte ingang) maar die gaat ook weer naar de zamengebonden bos met draadjes en stekkers. Ik kan dus 3 geschikte ingangen vinden.
alleen die zijn dus al bezet en weet ik niet ofdat ik ze daar veilig in kan stoppen zonder een dikke schok te krijgen.
Het gaan om een 4 pins male of female ingang. (kan allebij dus)
Ps. ik ben nieuw dus hallo allemaal!!
(exuses voor de grote foto maar et wou ff niet anders).
(foto is mislukt, maby later dus nog eentje)
Er zit een op de hardeschijf die verbonden is met de floppie en daarna in een bos met snoertjes gaat en daaruit gaat er weer veel draadjes naar het moederbord. en er zit een op de cd-rom brander die verbonden is met de dvd/cd-rom speler (op allebij zit een geschikte ingang) maar die gaat ook weer naar de zamengebonden bos met draadjes en stekkers. Ik kan dus 3 geschikte ingangen vinden.
alleen die zijn dus al bezet en weet ik niet ofdat ik ze daar veilig in kan stoppen zonder een dikke schok te krijgen.
Ps. ik ben nieuw dus hallo allemaal!!
(foto is mislukt, maby later dus nog eentje)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 20:07 ]