Komende week is bij de Macro de Lenco HDRV-80 harddisk dvd recorder in de aanbieding.

Er is helemaal niks op internet op te vinden (zelfs niet bij Lenco zelf) behalve dan bij Wehkamp,
die deze ook in zijn assortiment heeft (ruim 60 Euro duurder excl verzendkosten).
Klik hier voor de info bij Wehkamp.
Nou vroeg ik mij af of iemand mij wat meer over deze recorder kon vertellen. Bij voorkeur ervaringen met deze recorder. Hij klinkt erg compleet, zeker door de DIVX ondersteuning, maar het merkt zegt me niks.
Even een paar specs:
80 Gb harddisc (tot 100 uur opnemen)
opnameformaten: DVD+r(w) tot max. 6 uur opnemen per disc
weergave van DVD, DVD-r(w), DVD+r(w), (S)VCD, CD, CD-r(w), MP3, WMA, DIVX/MPEG4 en JPEG
time shift (kijken terwijl u nog opneemt)
8x kopieersnelheid van harde schijf naar DVD+r(w)
PAL/NTSC
tv tuner om direct tv-programma’s op te nemen
on screen display
opname timer voor max. 16 programma’s
kinderslot
diverse beeldinstelling- en zoekfunkties
aansluitingen: scart, S-Video out, DTS en Dolby digital out, 2x S-Video in en line out

Er is helemaal niks op internet op te vinden (zelfs niet bij Lenco zelf) behalve dan bij Wehkamp,
die deze ook in zijn assortiment heeft (ruim 60 Euro duurder excl verzendkosten).
Klik hier voor de info bij Wehkamp.
Nou vroeg ik mij af of iemand mij wat meer over deze recorder kon vertellen. Bij voorkeur ervaringen met deze recorder. Hij klinkt erg compleet, zeker door de DIVX ondersteuning, maar het merkt zegt me niks.
Even een paar specs:
80 Gb harddisc (tot 100 uur opnemen)
opnameformaten: DVD+r(w) tot max. 6 uur opnemen per disc
weergave van DVD, DVD-r(w), DVD+r(w), (S)VCD, CD, CD-r(w), MP3, WMA, DIVX/MPEG4 en JPEG
time shift (kijken terwijl u nog opneemt)
8x kopieersnelheid van harde schijf naar DVD+r(w)
PAL/NTSC
tv tuner om direct tv-programma’s op te nemen
on screen display
opname timer voor max. 16 programma’s
kinderslot
diverse beeldinstelling- en zoekfunkties
aansluitingen: scart, S-Video out, DTS en Dolby digital out, 2x S-Video in en line out
[ Voor 50% gewijzigd door CremersDH op 25-04-2005 20:19 . Reden: correctie link ]