Toon posts:

[XP] Foutmeldingen 16 bit dos subsystem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Hopelijk kan iemand mij helpen, want het begint een frustratie te worden. Ik probeer al een tijdje Brothers in Arms te installeren maar op het moment dat ik de setup dubbelklik popt een ms-dos venster open samen met de waarschuwing:

C:\documents\Setup.exe
The NTVDM CPU has encountered an illegal instruction
CS:0000 IP:0077 OP:f0 37051202 Choose Close to terminate the application

nu kan ik op close of op ignore drukken met hetzelfde resultaat: beeindiging van de setup.

Wat heb ik geprobeerd:

Inmiddels het spel al twee keer gedownload en geprobeerd te installeren. Daarnaast geprobeerd om de setup te draaien op een andere compatibility. Ook geen resultaat.

Ik heb autoexec.nt, config.nt en commanc.com vervangen in mijn windowsmap. Dit mocht ook niet baten.

Weet iemand een oplossing?

Groet, Sauerkraut

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 20:18 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Door even te [google=NTVDM CPU has encountered an illegal instruction] levert veel info. we willen hier op GoT ook altijd graag zien wat je al hebt geprobeerd. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door, en topic 8089280 over de regels die specifiek voor Windows Operating Systems gelden :) Het is de bedoeling dat je uitgebreid aangeeft waar je al naar hebt gezocht, wat je hebt gevonden, welke oplossingen je hebt geprobeerd en wat er precies niet lukte.

Probeer bijvoorbeeld eens het programma opnieuw te installeren.Op welke versie van windows doe je dit? Is deze volledig up to date? Heb je al wat gevonden op de site van de maker, en daasr misschien een linkje naar? ik ga er van uit dat we 't niet over de muziek van Dire Straits hebben :+

[ Voor 39% gewijzigd door sanfranjake op 25-04-2005 19:43 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ja stom dat ik dat er niet bij zet...

Ik heb inmiddels autoexec.nt, config.nt en commanc.com vervangen in mijn windowsmap. Er werd gezegd dat deze beschadigd konden zijn. Daarnaast heb ik bijna elke link bekeken, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Momenteel draai ik WinXP volledig up2date.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

Reptile209

- gers -

Even een gokje: vaak (soms?) kan je, als je de eigenschappen van setup of een snelkoppeling daar naartoe opent, kiezen voor een installatie die "backwards compatible" is. Je kan 'm dan laten installeren alsof je Win98 draait. Is dat een optie?
* Reptile209 gokt even wat, en kan het niet meer vinden of zelf proberen :+

Zo scherp als een voetbal!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan zet ik nog even [XP] in de titel, zou je de verdere informatie zoals in mijn vorige post aangegeven ook nog even uit willen breiden? Je startbericht kan je met de edit-knop rechtsbovenaan het bericht wijzigen :)

Mijn spoorwegfotografie

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
kom nou ;) wel even lezen; vragen of hij het programma nog een keer wil herinstalleren terwijl de setup.exe een foutmelding geeft? 8)7

Maar ik gok dat je brothers in arms ff opnieuw moet downloaden ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ramon de Jesus schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:05:
kom nou ;) wel even lezen; vragen of hij het programma nog een keer wil herinstalleren terwijl de setup.exe een foutmelding geeft? 8)7
Mmja dan mag je die opmerking negeren :X :+

Inderdaad even opnieuw downloaden :)

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1