Bluetooth werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ik heb hier een bluetooth usb stick van sitecom type cn-500 nu heb ik echter een probleem.

Ik had deze eerst geinstalleerd en hij werkte waar ik hem voor had gekocht (bluettoth tussen pc en samsung d500)
Nu heb ik echter pc opnieuw geinstalleerd. Nu wilde ik me bluetootk stick installeren dus alles gedaan volgens handleiding bluetootk stick pas ingevoerd toen ik melding kreeg in te voeren. Installatie gaat verder en alles is goed ik herstart pc en het ledje knippert normaal op de stick. Nu wil ik echter bluetootk apparaten gaan zoeken via de optie 'apparaten zoeken in het bereik' via mijn bluetootk locaties.

Ik kreeg de melding geen lokaal bluetooth aparaat. Dus ik bij eigenschappen gekeken hij vond inderdaad geen bluetootk stick als ik naar status keek. Usb stick eruit erin nu geeft hij constant aan onbekend apparaat en klaar voor gebruik (lijkt me logisch want bkuetooth heeft nog geen licentie in win xp etc)

Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de bluetooth stick meer aan de praat :(

Ik heb geprobeerd
- andere usb poorten (6 stuks :( )
- installatie opnieuw te doen (dus deinstallatie software en dan opnieuw installeren)

Ik snap er nisk van aangezien hij het eerst wel gewoon deed :(

verdere sys info
winxp (geen sp2 want die geeft te veel problemen met bluetooth)
amd xp2100+
512 pc2700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Heb ik ook last van gehad, maar wat er aan de hand was:

Je moet ff bij hardwarebeheer rechtermuisknop op je bluetooth device klikken en kiezen om driver te updaten. Dan moet je volgens mij gewoon windows laten zoeken en toen werkte het bij mij weer perfect. Staat overigens ook in de faq op de site van sitecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
ja het probleem is hij ziet de bt stick ok niet in het hardwarebeheer :(
en als hij hem even ziet (in uit pluggen) dan geeft hij aan dat er geen betere drivers zijn :'(

Ikz al wel eens gaan rondneuzen op de site van sitecom

[ Voor 28% gewijzigd door sarlo op 25-04-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

SP2 veel problemen met BT???

Servicepack 2 heeft voor mij juist het meeste gemier met bluetooth opgelost.

wat voor problemen met BT heb je dan icm SP2?

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
nIghtorius schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:06:
SP2 veel problemen met BT???

Servicepack 2 heeft voor mij juist het meeste gemier met bluetooth opgelost.

wat voor problemen met BT heb je dan icm SP2?
Ik zeg net dat ik geen sp2 heb en ik wil geen sp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48
SP2 lost juist alle problemen op met bluetooth, echter moet je niet de bijgeleverde software meer installeren. Want dat levert juist WEL conflicten op, omdat SP2 bluetooth native ondersteunt is er geen extra software meer vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
ALS je bluetooth stick tenminste gesupport wordt, of je de bth.inf wil hacken :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Op deze pc staat een minder legale versie van winxp daarom is juist sp2 uitgesloten. Maar ik ben ondertussen geen stap verder gekomen :/
Ik heb geprobeerd de engelse software te installeren de stick deed het heel even toen wou ik syncen met mijn d500 en toen viel verbinding weer weg en was het weer een onbekend apparaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Kick :( want hij werkt nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
ondetrtussen ben ik nei veel vooruti gegaan af en toe als ik pc opstart doet hij het eeen minuut ofzo en dan weigerd hij weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb ongeveer het zelfde probleem met mijn nieuwe Sitecom Class1 100meter stick (weet t type nummer ff nie en ben te lui om op te staan en de doos te pakken :P ).
Bij mij geeft windows ook steeds aan dat ie geen stick heeft...
terwijl mijn D500 wel een connectie kan maken, geef ik een pin in, geef windows de zelfde pin als ie er om vraagt... "Connectie tot stand gebracht" zeggen ze beide.... tja.. en dan? :/
kan k niks meer... windows kan er verder niks mee, en m'n D500 kan er niks naartoe sturen, als ik een bestand wil versturen ziet ie geen apparaten... opnieuw zoeken... ziet ie niks meer :(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Probleem gedeeltelijk opgelost :) (voor mij dan)

Windows herkent mijn stick nu wel :)
klikkerdeklik
Een handleiding van Sitecom waarin beschreven staat hoe je de stick aan de praat krijgt :)

K kan nu door de mappen op mijn D500 bladeren :) nu alleen nog bestanden erheen gooien :/ krijg steeds de melding "ongeldige ftp-aanvraag" :? :?
Van D500 naar pc werkt wel :?

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 29-04-2005 21:50 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Helaas zul je de TS weinig met die oplossing helpen daar hij vastberaden is geen SP2 te draaien :Z

Als hij dat oplost mag hij gelijk werken aan USB apparaten in Windows NT :+

Verder TS:

Het algemeen beleid

Illegale zaken zijn je eigen probleem en willen we op GoT niet hebben. Als je niet uit kunt vogelen hoe SP2 draaiend te krijgen met jouw Windows XP zonder licentie, ga toch gewoon naar de winkel en koop die zut...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.