Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Window voor Chieftec BX kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kant en klaar window voor mijn chieftec BX kast. Maar kan iemand even zeggen welke window,s hier nu in passen (klopt het dat SPX window,s in de BX kasten passen).

Ik ga hem niet zelf maken omdat het bij een vriend van mij (met dezelfde kast vrij lelijk is geworden - vind ik dan), het window zelf is wel goed gelukt maar door de plaats van het handvat in het zijpaneel staat het window teveel naar rechts (uitzicht op de HD,s vind ik persoonlijk niet echt interresant).

Mijn kast: Chieftec BX-01SL-SL-SL (silver dus)

Bedankt

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt

Dus SPA en SPX window,s passen gewoon op mijn BX kast. :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:19:
[...]

Bedankt

Jup, zelfde afmetingen... Alleen anders design.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34
ik heb er nog eentje staan doe er niets meer mee.. geïnteresseerd?

laat het ff weten

discogs

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:51

Santford

FP PowerMod
Ik zou meteen ff van de gelegenheid gebruik willen maken om te vragen welke zijpanelen er op mijn chieftec passen, ik heb een Chieftec Black Matrix (Medium Tower) MX-01WD-D

Nou passen de zijnpanelen van een dragon er ook op, maar ik denk dat als ik zo'n zijpaneel bestel dat ik dan een muisgrijs paneel binnenkrijg i.p.v. een antraciete...

Afbeeldingslocatie: http://www.csklep.pl/images/chieftec/matrix/MX-01B-D-U.jpg
Dit is 'm ook de kleur klopt

Als iemand me zou kunnen helpen, thx!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 15:00

Skyline GT-R

RB26DETT

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:19:
[...]

Bedankt

NEE!

Goed uitkijken. De SPX zijn de sidepanels voor een Mediumtower, en de SPA modellen voor een Full Tower. Dus als jij een mediumtower BX hebt, een SPA window koopt dan zal dat niet passen. Trouwens zijn de SPX en SPA windows normaal voor een Dragon of Matrix kast. De BX heeft zijn eigen windows. Die vindt ik persoonlijk mooier, dus heb ik er zo maar eentje op mijn Dragon gehangen :P Voor pics, zie specs, of mail me maar.

Hier is de sidepanel site van Chieftec voor meer info ;)
Pagina: 1