als ik mijn computer wil opstarten komt er een grub error en hij staart niet verder op. ik zou weer gewoon willen opstarten in windows, maar hoe krijg ik dat voorelkaar?
Zou je op zn minst de desbetreffende error kunnen geven? Dit is wel HEEL erg weinig informatie zo en mn glazen bol is bij Madam Mikmak voor reparaties...
veel meer informatie over die error staat er niet.. er staat alleen grub en soms staat er stage 1.5 bij en dan komt er read error
We waarderen het op Gathering of Tweakers wel als je even een beetje een poging doet zelf iets te proberen of uit te leggen waar het probleem nu precies zit. Waarschijnlijk staat in jouw geval het antwoord in de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 (hint hint
).
Denk ook even om een topictitel die het probleem duidelijk omschrijft, want zo zegt het nog niet echt veel. Hoe je dit kunt aanpakken staat in NOS policy - updated 22/09/2004 . Dit topic ga ik sluiten, want volgens mij staat het antwoord in de FAQ. Als dat niet zo is, open dan gerust een nieuw topic.
Denk ook even om een topictitel die het probleem duidelijk omschrijft, want zo zegt het nog niet echt veel. Hoe je dit kunt aanpakken staat in NOS policy - updated 22/09/2004 . Dit topic ga ik sluiten, want volgens mij staat het antwoord in de FAQ. Als dat niet zo is, open dan gerust een nieuw topic.
Dit topic is gesloten.
![]()