Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] nieuwe tarieven

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
inmiddels al een folder gekregen, en zojuist nog een smsje van orange.

je kan dus overstappen op een ander abonnement met een smsvoorraad.
ik heb nu een free 30 abbo icm met een 6230. = 22ct per sms, 11ct naar vast, 22 naar mobiel, 0.05 starttarief.

overstappen zou dan inhouden een
22.50 = 0.22 per sms, 0.20 bellen
of een
32.50 abbo = 0.22 per sms, 0.16 bellen

je kan er dan een smsbundel bijnemen van 60, 150 of 300 smsjes
ik zou dan voor die van 60 kiezen, die kost je 6 euro uit je bundel, en dan sms je voor 0.10.

opzich voordelig zou je denken.... echter zit ik met het volgende... het abbo dat je dan aangaat, dat geldt weer voor een jaar ofniet? aangezien mijn abbo nog minder lang dan een jaar zou moeten duren, lijkt dit me juist weer minder voordelig ofniet?
na het aflopen van je abbo zou je bijvoorbeeld weer verder kunnen kijken naar bijvoorbeeld een aanbieding dat je een nieuwe telefoon krijgt of iets dergelijks?

is dit het addertje?

Verwijderd

Yep, als je de nieuwe voorwaarden aan zou willen gaan word je contract automatisch met een jaar verlengd... :) zou dus wel even goed kijken als ik jouw was of het wel waard is.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hierover is al een topic, omdat de tarieven al sinds 3 januari zijn veranderd.
In Wijzigingen Orange komen eraan!! kun je alle afwegingen bekijken om wel of niet over te stappen.
Het antwoord op je vraag staat daar ook in: vanaf de wijziging loopt je abonnement nog minimaal een jaar door. Dus als je het bijvoorbeeld per 1 mei wijzigt, loopt het af op 1 mei volgend jaar, in plaats van de oorspronkelijke einddatum. Loopt je abonnement nu nog langer dan een jaar, dan verandert de einddatum niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.