ik heb een (groot) bluetooth probleem. ik heb de sitecom CN-500-dongle. Hij geeft aan, al bij het opstarten van mijn computer; ERROR; unable to run bluetooth stack service ofzo. als ik gewoon bluetooth op wil starten, doet hij niets of weergeeft hij een fout. als ik in mijn configuratiescherm bluetooth configuration wil opstarten, weergeeft hij dezelfde fout. als ik met mijn telefoon de computer wil zoeken, vindt hij hem niet.
rechtsonder in beeld staat het bluetooth icoontje, als hij wit is, zit hij erin (de dongle) maar verbindt hij niet (dat klopt gewoon), als hij rood is, zit hij er niet in, en als hij groen is heef tie verbinding.
zo kom ik nooit bij mijn bluetooth services en mijn k700i zit propvol met leuke dingen die ik op mijn computer wil zetten en ik wil gewoon liedjes erop zetten. ik heb de dongle al 1,5 jaar maar nu vertoont hij dit.
is iemand ervaren met dit probleem?? help me
rechtsonder in beeld staat het bluetooth icoontje, als hij wit is, zit hij erin (de dongle) maar verbindt hij niet (dat klopt gewoon), als hij rood is, zit hij er niet in, en als hij groen is heef tie verbinding.
zo kom ik nooit bij mijn bluetooth services en mijn k700i zit propvol met leuke dingen die ik op mijn computer wil zetten en ik wil gewoon liedjes erop zetten. ik heb de dongle al 1,5 jaar maar nu vertoont hij dit.
is iemand ervaren met dit probleem?? help me