Toon posts:

[2000] Met gpo alle internet knoppen weghalen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben bezig met een policy project en moet zetten dat de gebruiker niks kan alleen na paar site's dat doe ik met squid nu probeer ik in de policy te zetten dat de user de knoppen file ,edit en die search niet ziet via administrative templates --> Windows Components --> Internet Explorer

Heb ik bijna alles op enable ..
Maar tog zie ik die knoppen Search favo.
Ik wil al die knoppen weglaten hele menubalk weg..
weet iemand dit..
En ook iets wat k niet kon vinden rechtermuisknop weglaten ui Start??? heb alles uit menu and taskbar gecheckt... weet iemand wat
Help

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 15:57 ]

Verwijderd

Ik denk dat je in het register moet gaan zoeken
Want daar kan je allemaal dingen beveiligen en weglaten
Zelf weet ik niet precies waar het staat dat zal je zelf even moeten onderzoeken

succes

Verwijderd

je kan ook een hoop knoppen uit IE weghalen via de instellingen, beeld > werkbalken > aanpassen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 16:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zou even zien

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die knoppen zijn met een policy makkelijk uit te zetten. Verdiep je iets meer in de materie alvorens je vraag hier neer te zetten. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette). Wat heb je allemaal al gervonden hierover?

Ik zet even [2000] in de topictitel, daar ik vermoed dat het hier om Windows 2000 Group Policy gaat :) In Windows Operating Systems is het vermelden van het OS in de topictitel verplicht, zoals in Windows Operating Systems - Policy te lezen is. Mocht uiteraard het OS 2003, of nog iets anders zijn, geef dit dan door middel van een topicreport nog even door. Dan passen we dat aan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
op regedit heb ik ze weg kunnen halen

Verwijderd

Misschien kan je dan nog even posten welke reg keys je aangepast hebt zodat mensen die met hetzelfde zitten dat in de search kunnen vinden? :)
Pagina: 1