Ik heb een Kenwood KRF-6030D (4 jaar oud) en ik maak van alle in- en uitgangen wel zo'n beetje gebruik (6-chan. vanaf SBLive bijv.). Ik zat te computeren met muziek en hij klikte opeens uit (hierna heb ik nooit meer geluid gehoord uit de speakers (5.1)). Rode lampje knipperde (sluiting bij speakerdraden?!) en ik zet hem dus helemaal uit. Zet hem weer aan en hij klikt meteen weer uit. Draden gecheckt en doe het opnieuw. Nu klikt hij helemaal niet meer uit maar er komt nu geen enkel geluid meer uit, radiotuner niet, geen enkele ingang. Normaliter als je hem aanzet flasht 6 keer "mute" en hoor je hem aanklikken en hoor je geluid. Nu hoor je die klik niet meer (en dus geen enkel geluid), dus er is een relais of zekering kapot (die beveiliging die sluiting voorkomt)???
Hoe kan ik erachter komen wat het is of hoe fix ik dit? Ik heb geen garantie en los het natuurlijk liever zelf op dan met onderzoekskosten bij een Kenwood dealer. Kan ik trouwens ergens het schema krijgen (gratis) of een service manual (Google leverde zo 1,2,3 niets op)?
Hoe kan ik erachter komen wat het is of hoe fix ik dit? Ik heb geen garantie en los het natuurlijk liever zelf op dan met onderzoekskosten bij een Kenwood dealer. Kan ik trouwens ergens het schema krijgen (gratis) of een service manual (Google leverde zo 1,2,3 niets op)?
[ Voor 7% gewijzigd door Stan op 25-04-2005 15:47 . Reden: schema ]