Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
is ongeveer de zelfde melding als 'bestand is in gebruik' (had ik met off97)
oplossing was office deinstalleren en opnieuwe installeren (helemaal ja) en alle eventueele SR er over gooien
oplossing was office deinstalleren en opnieuwe installeren (helemaal ja) en alle eventueele SR er over gooien
you had me at EHLO
F1 -> typ je macro uitgeschakeld en hoppa 
Mochten bepaalde items zoals sjablonen (sjabloon: een bestand of bestanden die de structuur en hulpmiddelen bevatten voor indeling van elementen zoals het opmaakprofiel en de pagina-indeling van bestanden. Met Word-sjablonen kunt u bijvoorbeeld een enkel document indelen, met FrontPage-sjablonen een hele website.), (inclusief standaardsjablonen zoals Normal.dot van Word), wizards of aangepaste opdrachten niet meer op de verwachte manier functioneren, dan is Visual Basic for Applications (VBA) (VBA: de macrotaalversie van Microsoft Visual Basic voor het programmeren van Windows-toepassingen. VBA wordt bij diverse Microsoft-toepassingen geleverd.) als gedeelde voorziening voor een Microsoft Office-programma waarschijnlijk uitgeschakeld. Veel mogelijkheden in Office worden in VBA gemaakt of zijn voor een juiste werking afhankelijk van de VBA-ondersteuning. Als u VBA niet installeert, worden toepassingen of mogelijkheden die daarmee samenhangen, uitgeschakeld of niet geïnstalleerd.
Zie de website Microsoft Office Resource Kit voor meer informatie over de gevolgen van het uitschakelen van VBA.
Ga als volgt te werk om VBA weer in te schakelen:
Voer het programma Microsoft Office Setup nogmaals uit.
Werkwijze
Sluit alle programma's af.
Dubbelklik op het pictogram Software in Configuratiescherm.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Als u het Office-programma als onderdeel van Microsoft Office hebt geïnstalleerd, klikt u op Microsoft Office in het vak Geïnstalleerde programma's en klikt u vervolgens op de knop Wijzigen.
Als u het Office-programma afzonderlijk hebt geïnstalleerd, klikt u op de naam van het programma in het vak Geïnstalleerde programma's en klikt u vervolgens op de knop Wijzigen.
Klik in het scherm Onderdelen die moeten worden geïnstalleerd van het installatieprogramma op het uitvouwteken (+) naast Gedeelde onderdelen van Office.
Selecteer Visual Basic for Applications, klik op de pijl naast de selectie en kies Uitvoeren vanaf deze computer.
Als u Office door iemand anders hebt laten installeren, neemt u contact op met de systeembeheerder of een andere IT-professional om te bepalen of VBA voor Office is uitgeschakeld.
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
lees me ts ff opnieuw
Duinkonijn schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:34:
De modules die volgens help geinstalleerd dienen worden.
zijn volledig geinstalleerd
herr install hielp ook niet.TheNymf schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:35:
is ongeveer de zelfde melding als 'bestand is in gebruik' (had ik met off97)
sp3 ook nie
[ Voor 31% gewijzigd door Duinkonijn op 25-04-2005 16:24 ]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
probeer de maker van het bestand eens te vragen wat er in zit, en waarom...
you had me at EHLO