[XP] Mediaplayer, gestript bij install hoe weer toevoegen*

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Het geval:

Ik heb me windows xp wat gestript bij het installeren en daarbij heb ik oa. de standaard mediaplayer eraf gegooid. Dit heb ik gedaan omdat ik dacht dat die upgrade ik later toch naar laatste versie.
Hierbij zijn denk ik standaard alle media dll's eraf gegooid. Laatste versie van mediaplayer downloaded gaat niet. Hij geeft bij install dat het niet voor deze versie van windows geschikt is.

Dit komt waarschijnlijk omdat hij wat delen mist. Is er een manier om mediaplayer weer terug te krijgen?

owja, config scherm -> software lukt niet, staat geen mediaplayer bij. Daar moet hij dus weer bijkomen. Iemand een idee? :)

• Reptile209
  • Laatst online: 01:19

Reptile209

- gers -

WaarAnders schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:49:
owja, config scherm -> software lukt niet, staat geen mediaplayer bij. Daar moet hij dus weer bijkomen. Iemand een idee? :)
Heb je ook gekeken onder de knop "Windows onderdelen toevoegen/verwijderen" in Configuratieschem > Software? Want daar staat Mediaplayer tussen en niet tussen de "reguliere" geinstalleerde software.

[ Voor 10% gewijzigd door Reptile209 op 25-04-2005 14:58 ]

Zo scherp als een voetbal!

• WaarAnders
hehe jup ;)

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-02 16:15

Cramthabam

Leef en laat leven

Precies hetzelfde gedaan en kon hem ook niet meer installeren. Ik heb een nieuwe cd gemaakt waar ik de player niet verwijderd had. Daarna een installatie erover laten lopen en ik had weer een media player. niet echt de mooiste oplossing maar het werkte voor mij wel.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Downloaden van http://www.microsoft.com/...e4bbe07999&displaylang=en en installeren al geprobeerd? Dit zou zonder problemen moeten gaan. Anders horen we graag wat er precies niet aan lukt. Hier op GoT willen we namelijk graag dat je zelf wat onderzoek doet :)

Kleine titelfix zodat deze op de regel past.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-02 16:15

Cramthabam

Leef en laat leven

sanfranjake schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:05:
Downloaden van http://www.microsoft.com/...e4bbe07999&displaylang=en en installeren al geprobeerd? Dit zou zonder problemen moeten gaan. Anders horen we graag wat er precies niet aan lukt. Hier op GoT willen we namelijk graag dat je zelf wat onderzoek doet :)

Misschien mijn fout maar er staat in TS toch al dat die dat geprobeert heeft?
Als de player verwijdert is uit Windows install dan wil er geen player meer installeren.
Ik heb zelf diverse players gedonload van microsoft site maar geen succes gehad.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

sanfranjake schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:05:

WaarAnders schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:49:
Laatste versie van mediaplayer downloaded gaat niet. Hij geeft bij install dat het niet voor deze versie van windows geschikt is.

:)
sanfranjake is nog niet wakker :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• WaarAnders
Deze versie van windows media technologies is incompatibel met deze versie van windows. Raadpleeg microsoft site

dat staat er. Oudere versies ook geprobeerd, zelfs verschillende talen.
Pagina: 1