Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorkeuren, tekst bij active topics

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:11

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
In de voorkeuren staat bij het forumfilter dat de fora die je selecteert niet in de AT terecht komen. Wat echter gebeurt is dat deze er juist wel in komen, en die je niet selecteert, er niet inkomen.

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Uhhm, bij mij is het toch echt zo dat de fora die ik wel selecteer er niet inkomen, en die ik niet selecteer wel. :)

Hoi!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
In mijn voorkeuren zijn alle fora behalve die in MED en GC geselecteerd en dat zijn dus precies de fora die ik niet zie.

Maar de kluppel heeft het al door. Wanneer je bovenaan AT kiest, dan kun je met of zonder forumfilter kiezen. De AT in het uitklapmenu rechts werkt zonder forumfilter en dat had ik niet gezien.

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Luccus schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:28:
Maar de kluppel heeft het al door. Wanneer je bovenaan AT kiest, dan kun je met of zonder forumfilter kiezen. De AT in het uitklapmenu rechts werkt zonder forumfilter en dat had ik niet gezien.
Ah op die manier. Misschien dat op die AT ook een forumfilter kan? Is wel zo handig en duidelijk. :) Of is dat niet mogelijk ivm load op de server en performance overweging? :)

Hoi!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die AT tracker wordt inderdaad niet on the fly voor je gemaakt. Omdat hij voor iedereen hetzelfde is, worden topics uit fora als de HK ook niet vertegenwoordigd in de tracker.

Er is wel vaker verwarring tussen de reguliere AT en de AT tracker, dus misschien is het wel handig om aan de regel
Fora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML
in de prefs "(geldt niet voor de tracker)" oid toe te voegen (ruimte zat naast die waslijst van fora :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 25-04-2005 16:41 ]

{signature}

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Het is op deze manier wel verwarrend ja. Een forumfilter voor de AT-tracker zou fijn zijn, maar als dat i.v.m. load niet kan dan is 't zo.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, kan inderdaad niet...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.