In de voorkeuren staat bij het forumfilter dat de fora die je selecteert niet in de AT terecht komen. Wat echter gebeurt is dat deze er juist wel in komen, en die je niet selecteert, er niet inkomen.
Uhhm, bij mij is het toch echt zo dat de fora die ik wel selecteer er niet inkomen, en die ik niet selecteer wel.
Hoi!
In mijn voorkeuren zijn alle fora behalve die in MED en GC geselecteerd en dat zijn dus precies de fora die ik niet zie.
Maar de kluppel heeft het al door. Wanneer je bovenaan AT kiest, dan kun je met of zonder forumfilter kiezen. De AT in het uitklapmenu rechts werkt zonder forumfilter en dat had ik niet gezien.
Maar de kluppel heeft het al door. Wanneer je bovenaan AT kiest, dan kun je met of zonder forumfilter kiezen. De AT in het uitklapmenu rechts werkt zonder forumfilter en dat had ik niet gezien.
Ah op die manier. Misschien dat op die AT ook een forumfilter kan? Is wel zo handig en duidelijk.Luccus schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:28:
Hoi!
Die AT tracker wordt inderdaad niet on the fly voor je gemaakt. Omdat hij voor iedereen hetzelfde is, worden topics uit fora als de HK ook niet vertegenwoordigd in de tracker.
Er is wel vaker verwarring tussen de reguliere AT en de AT tracker, dus misschien is het wel handig om aan de regel
)
Er is wel vaker verwarring tussen de reguliere AT en de AT tracker, dus misschien is het wel handig om aan de regel
in de prefs "(geldt niet voor de tracker)" oid toe te voegen (ruimte zat naast die waslijst van foraFora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML
[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 25-04-2005 16:41 ]
{signature}
Het is op deze manier wel verwarrend ja. Een forumfilter voor de AT-tracker zou fijn zijn, maar als dat i.v.m. load niet kan dan is 't zo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()