[PHP] asx wrapper probleem*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:14

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Ik heb een bestaand script genaamd play.php, deze moet aangeroepen worden om een ASX stream af te laten spelen (windows media player)

Het direct aanroepen van dit script gaat prima en voor de achtergrond, dit script kan niet aangepast worden.

De reden van dit bericht is dat er een wrapper om dit script heen om onderandere te kunnen loggen naar een database. Ik heb nu de volgende methode toegepast:

echo implode('',file("http://www.naamvansite.tld/play.php?bitrate=".$bandbreedte."&filmid=".$id."&sessie=".$sessie));

Deze wrapper geeft op het moment dezelfde output als ik direct play.php zou aanroepen met dezelfde parameters vanuit een browser.
Echter zodra ik de directe url in mediaplayer doe, dan is er geen probleem, maar de wrapper url krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
* Gert pakt zijn glazen bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"een error". Right. Het zou schelen als je in elk geval de error zou geven :)
En wat heb je nu zelf geprobeerd om je error op te lossen? Wat lukte daar niet mee? Zie ook P&W FAQ - De "quickstart" zodat je ziet wat we *eigenlijk* van een topicstart verwachten...

Zie overigens ook *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** en geef via een topicreport een voorstel voor een andere titel. "wrapper probleem" is veel te algemeen.

[ Voor 24% gewijzigd door Creepy op 25-04-2005 14:30 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morphje
  • Laatst online: 15-09 19:14

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Ik geef toe, het probleem was te vaag omschreven. Het ging meer om "hij speelt niet meer af"

Het probleem is reeds gevonden. Zodra de mediaplayer aangeroepen word, dan word er een nieuwe sessie opgestart. Dit is uiteraard niet de sessie van de browser, waardoor de ASX niet afgespeeld word.

Excuses voor het vage probleem. Misschien weet iemand een andere manier dan deze echo implode('',file(url)); ?

Tis een gare quickhack welke niet echt schoon oogt. Dit was alleen de enige methode die werkte om een php script aan te roepen inline met parameters.