Is het mogelijk om stikker vellen door een laser printer ? Heb al een hoop afgezocht maar niks gevonden.
Of moet er gewoon een andere printer komen dan ?
Of moet er gewoon een andere printer komen dan ?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
you had me at EHLO
https://wren.co/join/Devian
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, en waarschijnlijk ook wel met gewone, ik gebruik in ieder geval altijd standaard Avery etiketten van de lokale Copy-Shop. Maar pin me er niet op vast.QSYS schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:40:
Dus een gewone HP Laserprinter kan wel over weg met speciale stickervellen ?
Heeft meer te maken met het gebruikte papier/lijm dan met de printer.Mad_Manic schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:48:
Ik zou even goed natrekken of de printer het kan want ik heb hier (in organisatie) meegemaakt dat de complete fuser unit vervangen moest worden. Door de hitte begon de lijm vloeibaar te worden etcetera etcetera, naar de knoppen dus.
Eerst het probleem, dan de oplossing
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
Je kunt deze ook in het zogeheten straigth paper path zetten, dan gaat het blaadje (bijna) rechtdoor door de printer, ik dat dat aan de voorkant onderaan een knopje voor zit.QSYS schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:50:
ik wou het eigenlijk weten ivm problemen in de printer, het is wel een oudje die ik heb, een 4L dus door alle bochten gewrongen moet er worden. Maar deze wil ik nog niet kapot hebben .
Helaas heb geen gelijk.JHMvP schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:52:
ALLE stickervellen doen het prima in B/W laserprinters, maar als ze NIET speciaal voor laserprinters zijn gemaakt mag je het blad slechts EEN keer door de printer laten gaan. Dus OF een etiketje printen en de rest weggooien of het hele blad in één keer vol.
Nou hier ben ik het niet mee eens. Ik heb een HP4500 en maak gebruik van inkjet- & laser paper cd-labels. Ik print meestal maar 2 label tegelijk en gebruik hem later weer voor de andere label.Helaas heb geen gelijk.
Niet alle stickervellen zijn geschikt voor laserprinters, dit komt door de temperatuur van 190-200 graden, hierdoor smelten sommige etiketten of de lijm en dit is toch wel rampzalig te noemen.
Over het gedeelte dat je een vel etiketten maar 1 keer door de printer mag laten gaan is wel correct, maar dit geldt ALTIJD, wat voor een etiketten je ook hebt.
Je kan wel meerdere keren je stickervel door de laserprinter laten gaan,Rrrr schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:14:
[...]
Nou hier ben ik het niet mee eens. Ik heb een HP4500 en maak gebruik van inkjet- & laser paper cd-labels. Ik print meestal maar 2 label tegelijk en gebruik hem later weer voor de andere label.
Zorg iig voor labels die geschikt zijn voor laserprinters.
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***
Anoniem: 80564
Kun je mij vertellen waar je die stickervellen op de kop het getikt? Ben er zelf namelijk ook op zoek naar, maar kan ze nergens vinden. Zijn deze wit glanzend?Part schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:47:
Het kan dus wel.
Wat je ook beter niet kan doen is vele stickervel (voor laserprinter) achterelkaar printen.
Mijn oude HP4+ heeft na het uitprinten van 25 stickervellen nog ruim 3 maanden lopen stinken.
Het waren wel de goedkoopste laserstickervellen die er te vinden waren.
[ Voor 10% gewijzigd door Chatslet op 12-06-2005 14:42 ]
met stom ^^^ ..weet je wel wat een fuser kost .. minder dan een paar dozen speviale stickervellenJHMvP schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:27:
Als je een keer losgelaten stickers uit een laserprinter hebt moeten peuteren, laat je het de volgende keer wel uit je hoofd!
[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 12-06-2005 18:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq