Sorry dat ik het zo doe maar ik kan geen PM vinden op dit forum.
En heb deze post toch helemaal uitgewerkt.
Is dus bedoeld voor de user 'advocaat'
Het lijkt mij dat als de ventilatoren in de kast gaan draaien het niet aan de voeding ligt.
MAAR als de dvd-rom niet open wil dan ligt het wel aan de voeding, want de molex zorg ervoor dat je drive open gaat (tenminste zo is het met cd-roms). Misschien is je voeding en je mobo wel beide kapot?
Ik heb ff voor je gezocht en ik zie al meerdere overeenkomstige problemen.
Zoeken met zoekterm: 'asus p5ad2'
Ik zou eerst een nieuwe voeding proberen. Een standaard 300Watt is maar 15 euro...
Overigens zou ik niet weer een ASUS nemen, dit is al het tweede keer dat ik via de search op dit bord veel problemen zijn tegen gekomen.
*topic kan dicht*
En heb deze post toch helemaal uitgewerkt.
Is dus bedoeld voor de user 'advocaat'
Hoor je de voeding ook als je de pc opstart?- De ventilatoren in de kast en op de cpu gaan draaien
- Lampje op moederbord gaat branden
- DVD-rom gaat niet open
- Harde schijven gaan volgens mij niet draaien
- Ik hoor geen beep geluid wat je normaal hoort
- Ik krijg geen beeld
Het lijkt mij dat als de ventilatoren in de kast gaan draaien het niet aan de voeding ligt.
MAAR als de dvd-rom niet open wil dan ligt het wel aan de voeding, want de molex zorg ervoor dat je drive open gaat (tenminste zo is het met cd-roms). Misschien is je voeding en je mobo wel beide kapot?
Ik heb ff voor je gezocht en ik zie al meerdere overeenkomstige problemen.
Zoeken met zoekterm: 'asus p5ad2'
Ik zou eerst een nieuwe voeding proberen. Een standaard 300Watt is maar 15 euro...
Overigens zou ik niet weer een ASUS nemen, dit is al het tweede keer dat ik via de search op dit bord veel problemen zijn tegen gekomen.
*topic kan dicht*