Toon posts:

[ME/IE] Internetplaatjes verschijnen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bezoeken van bepaalde internetpagina's gebeurt het dat ik daarna geen enkel plaatje op een website zie. De plaatjes willen simpelweg niet gedownload worden. Voor een aantal maanden geleden was dit het geval bij www.friendster.com, maar sinds dat zij hun site iets veranderd hebben, heb ik er geen last meer van. Tot aan vandaag. De Friendster website is ok, maar www.trashclub.co.uk heeft sinds vandaag een nieuwe look. Bij het bezoeken van de photo pagina begint het probleem weer. Erg lastig. Als ik de PC opnieuw start is het weer ok, maar bij het bezoeken van die photo pagina.... Hoppa! Weer raak!

Waar ligt dit aan? Is er iets in de instellingen wat ik moet veranderen?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

en wat voor een browser gebruik je?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Leeg je temp. inet files eens + cache? Of heb je dat al geprobeerd?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
IE 6.0.2800.1106

En temp. inet files + cache nog niet geleegd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar aan moet liggen.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
probeer ctrl + f5 eens...

you had me at EHLO

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Is het daarmee al opgelost? Zo niet:
Aangezien een groot deel van de Tweakers geen IE gebruikt, is het handig om volledig te zijn en dat voortaan aan te geven.
En temp. inet files + cache nog niet geleegd. Ik kan me niet voorstellen dat het daar aan moet liggen.
Ik zeker wel. Sterker nog, als je op dit probleem gaat zoeken kom je dit heel vaak tegen als oplossing. Ook staat dit in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger - check die andere tips ook nog even :Y)

Hoe dan ook verplaats ik je topic van WOS naar Software Algemeen en zet ik even IE in de topictitel :)

offtopic:
Welkom op GoT!
Trouwens, gebruik ajb de edit knop als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen aan je eigen post en niemand anders heeft al gereageerd. Lees makkelijker :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:52:
[...]

Is het daarmee al opgelost? Zo niet:
Nope! Dit (http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;817177) is in ieder geval het probleem. Aan die Hotfix Information (Resolution) heb ik dus ook niks, want moet je voor betalen. Tja!
Ik zeker wel. Sterker nog, als je op dit probleem gaat zoeken kom je dit heel vaak tegen als oplossing. Ook staat dit in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger - check die andere tips ook nog even :Y)
Toch is dit niet de oplossing. Ik zie zowieso geen rode kruisjes. Als ik normaal aan het surfen ben, zonder die TrashClub.co.uk photo pagina te bezoeken, dan no problemos. De plaatjes willen simpelweg niet laden. Onderaan in de statusbalk blijft 'ie maar aangeven dat er nog zoveel items over zijn om gedownload te worden. Als ik de PC opnieuw opstart is alles weer ok, tenzij ik weer die TC.co.uk pagina bezoek, iets wat ik in het verleden ook met andere sites heb gehad.

Verwijderd

quote:
StarWeb schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:16:
IE 6.0.2800.1106

Is dit de laatste versie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof het wel, ja.

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Nevermind... 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Shaggy_NL op 25-04-2005 15:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:17:
[...]

Nope! Dit (http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;817177) is in ieder geval het probleem. Aan die Hotfix Information (Resolution) heb ik dus ook niks, want moet je voor betalen. Tja!
Hotfixes zijn altijd gratis, gewoon MS bellen en die fix aanvragen.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:25:
quote:
StarWeb schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:16:
IE 6.0.2800.1106

Is dit de laatste versie?
IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

Niet de laatste versie dus. B)
Of het moet al aan het feit liggen dat ik Windows XP gebruik en het versienummer voor IE op Windows ME anders is dan het versienummer voor IE op Windows XP.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Maar je moet natuurlijk wel een legale Windows versie hebben om recht te hebben op ondersteuning.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:17:
Toch is dit niet de oplossing. Ik zie zowieso geen rode kruisjes.
Oeps, dat ging even aan me voorbij :X

En problemen met een te grote cache lijken me gezien het feit dat het vooral bij foto sites gebeurt niet vreemd, maak de cache als test toch even kleiner :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1