het viel me op dat er geen topics zijn of handleidingen (*standaard) over moederborden, wat te doen als ze het niet meer doen. wat kun je allemaal testen ed.
kan deze niet gemaakt worden? de bedoeling is dus echt:
mijn mobo draait de fans van de processor wel, en de koelers van de kast doen het ook, maar hij boot niet en geeft ook geen beeld.
mobo specs, etc.
oplossing:
meet dit dat en dat door, kijk of het zonder geheugen wel werkt. powersupply, etc etc.
de standaardoplossing als het ware ( al is dat bij elke anders) wat je kunt doen, en hoe, scheelt in totaal een hoop vragen.
nou zóu ik wel zon topic willen maken, maar ik zou niet weten wat je precies moest doen
het is dus meer iets voor mensen die weten wat je moet doen
eventueel plaatjes erbij, handleiding over hoe je de rook terug in het moederbord krijgt bijvoorbeeld
kan deze niet gemaakt worden? de bedoeling is dus echt:
mijn mobo draait de fans van de processor wel, en de koelers van de kast doen het ook, maar hij boot niet en geeft ook geen beeld.
mobo specs, etc.
oplossing:
meet dit dat en dat door, kijk of het zonder geheugen wel werkt. powersupply, etc etc.
de standaardoplossing als het ware ( al is dat bij elke anders) wat je kunt doen, en hoe, scheelt in totaal een hoop vragen.
nou zóu ik wel zon topic willen maken, maar ik zou niet weten wat je precies moest doen
het is dus meer iets voor mensen die weten wat je moet doen
eventueel plaatjes erbij, handleiding over hoe je de rook terug in het moederbord krijgt bijvoorbeeld
[ Voor 5% gewijzigd door sjongenelen op 25-04-2005 11:37 ]
you had me at EHLO