Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/tpl] topic report templates

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rac-on denkt weer eens een geniale ingeving te hebben waarvan ie in de search nog geen ander persoon heeft kunnen vinden met vergelijkbare genialiteit (of ik heb niet goed gezocht).
Anyway, ik stuur regelmatig topic reports, voornamelijk van het type
"ik zoek een programma wat <insert hier watie moet doen> kan, maar heb geen eigen voorwerk gedaan"
en
"ik moet voor school/stage/anders de volgende opdracht doen: <insert opdracht>. Hoe doe ik dat?"
en soms ook wel
"Ik wil een nieuwe compu, wat denken jullie <insert copy-past vanaf een webwinkel> hiervan?"

nou lijkt het mij dus een geniaal idee om topic-report templates te maken, zodat ik niet steeds hetzelfde verhaal hoef te typen, maar gewoon in een dropdown kan kiezen voor scriptrequest/geen zoekwerk/te magere topicstart/enz enz en dat die tekst dan in het textveld wordt gemikt en ik daar eventueel zelf alleen nog maar de detail hoef aan te passen.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Dat kan je simpel oplossen door dat soort berichten in je personal notepad te stoppen :)

Om nou overal templates voor aan te maken, lijkt me persoonlijk ook niet nodig.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ehm; topicreport mogen kort zijn :) Jouw TR's zouden dus kunnen zijn:

• zoekvraagje
• huiswerk
• geen eigen inzet

Heb je daar templates voor nodig? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
eeeuh, ik als lui tweaker denk dat daar toch een seconde of 30 winst per topic report in zit, bovendien hoef ik met een template niet m'n muis los te laten ;)

@Tron: copy-past vanuit notepad is niet handig, dan moet je er een extra pagina voor openen..

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

rac-on schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:58:
eeeuh, ik als lui tweaker denk dat daar toch een seconde of 30 winst per topic report in zit, bovendien hoef ik met een template niet m'n muis los te laten ;)

@Tron: copy-past vanuit notepad is niet handig, dan moet je er een extra pagina voor openen..
30 sec winst door uit een dropdown 'utfs' te selecteren ipv 4 toetsen in te drukken :o

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

rac-on schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:58:

kost het jou 30 seconden om het woord 'huiswerkvraag' in te tikken? Dan kun je wellicht eens denken aan een typecursus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, what's next, een optie dat je een template kan gebruiken bij het reageren ? ;)

Lijkt me niet een feature die we graag op het forum willen zien, en ik gok zomaar dat chem en crisp dat met me eens zijn. Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.