Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Siemens c65v modden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wou mijn mobiele telefoon (Siemens c65v) modden, er zit namelijk een VGA camera in die foto's van 352x288 maakt. Nou wou ik weten, is het mogelijk om deze te vervangen door b.v.b. de 1.3 megapixel camera van siemens? Er is erg weinig info over dit onderwerp te vinden, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (Als je verder weet hoe je zon ding moet overclocken of een andere mod is die ook welkom)

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:53:
Hey,

Ik wou mijn mobiele telefoon (Siemens c65v) modden, er zit namelijk een VGA camera in die foto's van 352x288 maakt. Nou wou ik weten, is het mogelijk om deze te vervangen door b.v.b. de 1.3 megapixel camera van siemens? Er is erg weinig info over dit onderwerp te vinden, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (Als je verder weet hoe je zon ding moet overclocken of een andere mod is die ook welkom)
Als het je uberhaupt al lukt om de cameramodule te vervangen, ben je er nog lang niet. De software op je telefoon zal ook aangepast moeten worden.
Naar mijn idee: onmogelijk

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11 13:43
Ik zou zo zeggen: koop een Siemens met een 1.3 megapixel camera, haal de camera eruit en zet de camera in jouw telefoon. Veel succes! Gaat vast lukken ;)

offtopic:
Asjeblieft zeg, als je dan zo graag een 1,3 megapixel camera wilt, koop dan een nieuwe telefoon met een 1,3 megapixel cam... Je vraagt nu hetzelfde dan wanneer ik zeg: ik zou wel graag de sensor van een Canon 1Ds Mark II in mijn Canon 300D zetten... 8)7

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Loze replies zijn getrashed.

TS: Ik weet vrij zeker dat dit niet mogelijk is. Als je uberhaupt al aan de specs van die camera's kan komen, moet je zorgen dat de ene camera op de andere interface gezet kan worden, wat meestal onmogelijk is, maar bovendien moet je ook nog eens onbekende binary software aan gaan passen, wat je alleen lukt als je een team hebt wat er fulltime aan zit te werken eigenlijk.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Volgens mij heb je voor Siemens telefoon wel tooltjes waarmee je alle menuutjes en icoontjes kan customizen. Veel verder als dat is er denk ik weinig te wijzigen in of aan de telefoon.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb toen ik bij een toonaangevend reparatiebedrijf werkte de schema's van diverse camera siemens telefoons ingezien, en ik kan je vertellen dat het niet zal lukken aangezien de types met verschillende soorten aansturingen werken.
Pagina: 1