PS2 GT4, post hier je ronde tijden

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hoi allemaal!

Mijn beste ronde tijd op de 400m Test Circuit :

8.7 sec met de Suzuki Escudo Pikes Peak
Wie heeft er nog minder kunnen halen op de 400m RONDE TIJD?

[ps vind het jammer dat de MOD niet erg geintereseerd is in topsnelheden die gehaald kunnen worden in GT4, het is namelijk ook een onderdeel van de Game, en dan word mijn topic gesloten omdat de MOD het niet interessant vind.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heb je een PM gestuurd naar de moderator van je vorige topic?

Ik vind dit topic trouwens ook een beetje overbodig. Maak er dan meteen een écht topic van. Met verschillende snelle ronde tijden/topsnelheden op verschillende banen.

Dan is het nog leuk voor andere mensen om proberen om jouw records te verbreken, als ik jouw startpost lees ben ik niet geïnterreseerd om zelf ook te proberen hoe snel ik dan ben..

Maar dat is mijn mening maar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nordsjleife in 6 minuut 54 in een Mitsubishi Lancer Evo-nogiets.

Van alle andere tracks hou ik me eigenlijk niet echt bezig met de tijden, als ik eerlijk moet zijn. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
endless schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:51:
Heb je een PM gestuurd naar de moderator van je vorige topic?

Ik vind dit topic trouwens ook een beetje overbodig. Maak er dan meteen een écht topic van. Met verschillende snelle ronde tijden/topsnelheden op verschillende banen.

Dan is het nog leuk voor andere mensen om proberen om jouw records te verbreken, als ik jouw startpost lees ben ik niet geïnterreseerd om zelf ook te proberen hoe snel ik dan ben..

Maar dat is mijn mening maar.. :)
Tja zelf ben ik alleen geintereseerd in de 400m en de topsnelheden die gehaald kunnen worden, als jij een "echte" topic kunt maken over allerlei verschillende ronde tijden, dan zou ik dat fijn vinden

wat ik alleen erg jammer vind is dat de MOD zogenaamd niet geeft om "getalletjes" "quote": maar slechts een paar getalletjes opnoemen is toch wel opsommerig / niets toevoegend.

Datzelfde gebeurt toch ook met 3dMark Tests en andere benchmarks! alles met computers draait toch om getalletjes, dus tja ik vind het overbodig om meteen van alles een slotje te geven. maar dat is mijn mening erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij liep hier al een topic over ;)

en gevonden: [rml][ GoT] Gran Turismo 4 Championship deel I[/rml]

Misschien was het veel leuker om meerdere circuits te laten zien, behalve die 400m Test Circuit

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
die topic ging over 1 bepaalde circuit en het was een wedstrijd tussen mensen die helaas is afgelopen, deze topic is geen westrijd maar wel al helemaal afgezeikt zeg lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gaan we niet te werk. Dit is dan wel anders dan je vorige topic, maar je bent er nu echt op uit om een topic te creeëren en ondertussen mijn actie te bekritiseren.

Mocht je het ook met deze beslissing niet eens zijn, gooi dan een mailtje in m'n mailbox.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.