[2000] AT schedule werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb een bat bestand die een service herstart. Als ik deze handmatig aanklik gaat dit allemaal goed.
Nu heb ik de volgende unattended AT command in windows 2000

at 06:00 /every:M "cmd /c d:\scripts\script.bat"

Als ik deze test dus bijvoorbeeld over 2 minuten laten runnen werkt het.
Zodra ik uit ben gelogd en die AT moet gaan draaien om 6:00 op maandag krijg ik de volgende foutmelding.

The At1.job command failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.

Het pad naar script.bat staat goed. Klopt die AT regel wel of is er misschien iets niet goed met rechten op dat bestand waardoor er geen rechten zijn als de administrator is uitgelogd? Is het misschien nog wat anders?

I'll be back

Verwijderd

gebruik gewoon de scheduler eens ipv. AT. als je wilt schedulen vanaf commandline gebruik dan soon (zelfde dag scheduling) of sched (exacte naam weet ik niet meer..., ff zoeken op deze site naar scheduling).

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
De grafische task scheduler had hetzelfde probleem dat die niet draaide als de administrator uitgelogd was. Maar die deed dan ook echt helemaal niks. AT doet nog wel iets. Ik zal eens kijken naar dat sched gebeuren.

[ Voor 18% gewijzigd door herminator op 25-04-2005 11:07 ]

I'll be back

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 15:19
En als je nu eens het hele pad opgeeft naar cmd.exe ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

Dan moet je de schedule onder het System account laten lopen. Deze draait namelijk altijd.

Verwijderd

sched of hoe het dan ook heet is slechts de commandline versie van "scheduled tasks". AT is echter nog een overblijfsel van nt4, niet echt meer aan te raden om te gebruiken.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd

die bedoelde ik met sched :)
Pagina: 1