het font: Andy

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Death Dealer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik had op mijn pc de enterprise versie van microsoft office 2003. Nu is vorige week m'n hdd overleden. Bijgevolg ben ik die versie van office nu kwijt. Ik had natuurlijk geen backup |:( Ik heb uren op google zitten zoeken en ik kan enkel een te betalen versie vinden van dit font. Is er nu iemand die dit font heeft en die dit zou kunnen doormailen naar mij. We gebruiken dit font voor onze geboortekaartjes van ons zoontje. Ik zou heel erg dankbaar zijn. _/-\o_

DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 15:19
Als je een gratis versie wil hebben van een copyrighted font is dit volgens mij een warez-request ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hier hebben we een speciaal topic over :)
kijk hier maar eens tussen : [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 5][/rml]

Wauw, een sig!

• Death Dealer
O+ zo had ik het natuurlijk nog niet bekeken. Maar m'n vraag was gewoon of iemand deze font vanuit zijn windows fonts kon doormailen. Ik vraag gewoon om een gunst. Daar is toch niks mis mee?

Ik heb ondertussen gezien dat outerspace me voor was...

[ Voor 18% gewijzigd door Death Dealer op 25-04-2005 11:16 ]

DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, ik heb niet eens gezien dat google ook makkelijk is, dus doorverwijzen naar het "ik zoek dit font topic" was helemaal niet nodig :X

maar goed, zie hier: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=andy+font&meta=
edit:
:X
stond al in de topicstart :P

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 25-04-2005 11:21 ]

Wauw, een sig!

• Death Dealer
outerspace schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:13:
Hmm, ik heb niet eens gezien dat google ook makkelijk is, dus doorverwijzen naar het "ik zoek dit font topic" was helemaal niet nodig :X

maar goed, zie hier: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=andy+font&meta=
Zo ver was ik natuurlijk ook al geraakt ;) Had ik trouwens ook al vermeld in m'n topicstart.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me niet helemaal in dit subforum horen, en niet helemaal door de beugel kunnen.
Maar m'n vraag was gewoon of iemand deze font vanuit zijn windows fonts kon doormailen. Ik vraag gewoon om een gunst. Daar is toch niks mis mee?
Daar is hier toevallig wel wat mis mee, het is niet zonder meer toegestaan die bestanden zelf te verspreiden, het copyright op de bestanden van windows lijkt me bij MS liggen, en got is geen uitwisselforum.
Ten slotte is het via google ook wel te vinden, en "ik moet betalen" is natuurlijk een slechte reden om het hier te vragen, dat noemen we ook wel een "warez-request" hier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.