TFT probleem?

Pagina: 1
Acties:

• whynotreversed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-01 22:42
kweenie precies waar ik dit moet posten dus doek et hier.
Kheb de laatste tijd beetje raar probleem: me tft valt weg terwijl ik gewoon op de pc bezig ben , "no signal" of zoiets krijg ik, ik post wel meer alsk et weer heb weet niet meer precies. En dan kan ik me tft wel aan en uit doen maar blijf et houden en na ongeveer een halve minuut restart me pc automatisch als ik dat heb ... dat is best wel irritant vooral als ik net lekker aant gamen ben bijv ... weet iemand wat et kan zijn?

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Kabel stuk? Slechte/verkeerde videodriver?

Is er iets speciaals met je tft gebeurt, of is dit altijd al het geval geweest?

[ Voor 3% gewijzigd door littledreamer op 25-04-2005 10:36 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
hoi en welkom bij tweakers :P
dit is duidelijk geen overig hardware topic maargoed...

We hebben duidelijk meer informatie nodig om je te helpen:
Sinds wanneer gebeurt het? Heb je hardware gewijzigd?
Wat zijn de temperaturen in je computer?
Wat voor systeem heb je ?

We hebben beduidend meer input in je OP nodig :)

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

dit lijkt mij eerder een videokaart probleem dan een tft probleem!
Het wegvallende beeld doet mij denken aan de videokaart die te weinig stroom krijgt (voeding trekt t niet? check ff je 3.3v lijntje!) of de videokaart die aan t aftakelen is.
ik geef je de meeste kans dat t je voeding is, geef s wat meer info over je systeem, dan kunnen we het wellicht wat beter inschatten :)

• whynotreversed
P4 3,06 GHz (Hyper Threading)
512 MB Geheugen
GeForce 4 Ti 4800 SE ( 128 MB )
2 HD's : 120 GB en 160 GB
Voeding 350 W
verder kleine mod, stuk uit me zijkant van kast gedremeld :P en daarachter 2 neonbuizen met converter en een aan/uit schakelaar maar dat mag et probleem niet zijn want ook al heb ik ze uit dan heb ik me probleem nog en ik had et daarvoor ook al.
ik heb dat ene probleem nu ongeveer 1 jaar ofzo en ben et beetje zat nu :P
nog wat meer info: tijdens opstarten is me CPU tussen de 30-40 en later loopt die op tot ietswat boven de 40 graden, mn moederbord in et begin rond de 20 en later rond de 30
wat me wel opviel ... mn voedingfan draait niet en als die draait draait die sloom ...
EDIT: er is verder niks speciaals ofzo gebeurd voordat ik dit probleem had laat dat duidelijk zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door whynotreversed op 25-04-2005 11:11 ]

• Morphine
Hoevaak doet het probleem zich voor? En in welke omstandigheden?

• whynotreversed
em hoevaak ... verschilt, als ik me zijkant van de kast erop doe vaker dan dat ik die eraf haal ... kheb me zijkant er dan dus ook vaker ernaast liggen de laatste tijd .... et rare vind ik vooral tijdens spellen, kan me pc hele dag aan laten en er gebeurd niks, maar kan bijv net ff 15 min NFSU gaan doen ofzo en ik krijg dat probleem, TFT lampje word oranje en krijg te zien "no signal input" in een groen/blauw/rood vakje ( van et beeldscherm zelf dus en niet van windows ) en na 30 sec ofzo restart me pc dus zoals ik zei.

Verwijderd

Dan moet je in je bios ff je treshold temperture veranderen. Die zal op 55 graden staan ofzo. 70 kan een pentium 4 makkelijk zat hebben

• Morphine
Pcies lijkt me duidelijk dat er een max. temperatuur in je bios staat ingesteld waarop heel je systeem plat gaat als ie hierboven komt (ter beveiliging).

Heeft dus niks met je TFT te maken :)
Pagina: 1