Ik moet dit jaar afstuderen en nu moet ik een enquete maken. Mijn afstudeer opdracht is dus niet het maken van een online enquete (ik studeer BI) maar dat ik een verslag kan uitbrengen met wat mensen bv vinden van hun isp of dergelijke. Nu wil ik een enquete hebben die het volgende doet mensen vullen de vragen in en klikken op verzenden vervolgens krijg ik in me email hun ingevulde vragenlijst.
Het probleem is dat ik al gezocht heb naar verschillende tools maar dat bij elke tool die ik tot nu toe heb gevonden votecaster phpsurvey mod_survey dat de antwoorden in een database worden opgeslagen dit is dus niet de bedoel is er een tool die doet wat ik wil? Hoeft geen fancy template te zijn alleen vragen invullen en verzenden geen cross checking etc. Ik heb zelf 0% ervaring in php etc daarom wil ik een template zodat ik snel de enquete online heb
Het probleem is dat ik al gezocht heb naar verschillende tools maar dat bij elke tool die ik tot nu toe heb gevonden votecaster phpsurvey mod_survey dat de antwoorden in een database worden opgeslagen dit is dus niet de bedoel is er een tool die doet wat ik wil? Hoeft geen fancy template te zijn alleen vragen invullen en verzenden geen cross checking etc. Ik heb zelf 0% ervaring in php etc daarom wil ik een template zodat ik snel de enquete online heb
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend