Enquete maken voor afstuderen

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik moet dit jaar afstuderen en nu moet ik een enquete maken. Mijn afstudeer opdracht is dus niet het maken van een online enquete (ik studeer BI) maar dat ik een verslag kan uitbrengen met wat mensen bv vinden van hun isp of dergelijke. Nu wil ik een enquete hebben die het volgende doet mensen vullen de vragen in en klikken op verzenden vervolgens krijg ik in me email hun ingevulde vragenlijst.

Het probleem is dat ik al gezocht heb naar verschillende tools maar dat bij elke tool die ik tot nu toe heb gevonden votecaster phpsurvey mod_survey dat de antwoorden in een database worden opgeslagen dit is dus niet de bedoel is er een tool die doet wat ik wil? Hoeft geen fancy template te zijn alleen vragen invullen en verzenden geen cross checking etc. Ik heb zelf 0% ervaring in php etc daarom wil ik een template zodat ik snel de enquete online heb

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:06

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dit is een scriptrequest. Lees voortaan even de FAQ's door voordat je een topic opent.

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11-2025

Tyf

Niet gechecked of het echt goed werkt maar zag er wel uit als hetgene dat je zocht, het is wel geen script maar al heel voorgemaakt enquete systeem. Misschien zelf beter voor jou vermits je niks van php ofzo kan.

http://www.enquete.be/admin/index.php

[ Voor 35% gewijzigd door Tyf op 25-04-2005 10:04 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

In een database is toch veel handiger, dan kan je het meteen analyseren.

Als je het via e-mail doet mag je zelf al die e-mails gaan verwerken en in een statistich programma gaan stoppen om er iets uit te krijgen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
boppert schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:59:
Dit is een scriptrequest. Lees voortaan even de FAQ's door voordat je een topic opent.
Dit is geen scriptrequest! Mijn vraag is zijn er programmas zoals ik wil! Ik vraag niet als jullie iets maken!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 14:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ook dat is een scriptrequest. Programming & Webscripting is gericht op het zelf programmeren en de problemen die hier bij komen kijken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.