Goed, ik had eerst ook zoiets van: dit moet een UTFS vraag zijn, maar na toch zo ongeveer een week iedere dag een uur of wat te hebben gezocht
en geprobeerd naar mogelijke oplossingen, word ik zo ongeveer helemaal gek van het volgende probleem. Elders zie ik dergelijke dingen wel werken, dus ik moet iets over het hoofd zien:
Ik heb een hele simpele pagina, met daarin een aantal DIV layers, die ik wil gaan gebruiken voor een geanimeerd menu. Anyway, ik krijg de DIV-layers niet van hun plaats af. Ik kan hier wel een hele lap code plaatsen, maar in plaats daarvan heb ik het probleem geïsoleerd én laat ik een aantal van mijn verschillende pogingen zien om het op te lossen in deze pagina. De enige fout die ik met dit script krijg (in de JavaScript console van Firefox) is deze:
In ieder geval: ik denk dat de voorbeeldpagina voor zich spreekt. Wie biedt uitkomst?
Ik heb een hele simpele pagina, met daarin een aantal DIV layers, die ik wil gaan gebruiken voor een geanimeerd menu. Anyway, ik krijg de DIV-layers niet van hun plaats af. Ik kan hier wel een hele lap code plaatsen, maar in plaats daarvan heb ik het probleem geïsoleerd én laat ik een aantal van mijn verschillende pogingen zien om het op te lossen in deze pagina. De enige fout die ik met dit script krijg (in de JavaScript console van Firefox) is deze:
wat me niet logisch lijkt aangezien die functie toch zou moeten bestaan?, maar om maar te laten zien dat ik het geprobeerd heb...Error: div_ref("layerDiensten").MoveToAbsolute is not a function
Source File: http://www.dagservice.nl/tweakers/tweaktest.html
Line: 75
In ieder geval: ik denk dat de voorbeeldpagina voor zich spreekt. Wie biedt uitkomst?
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed