Ik heb sinds kort een logitech media keyboard en vaak (niet altijd) reageert deze niet meer na hibernaten. Het vreemde is dat het inlogschermpje van windows nog wel werkt (moet mn wachtwoord invullen), maar daarna werkt ie niet meer. Numlock/capslock en het Mode-F knopje werken ook niet meer (ledjes veranderen ook niet meer van status bij indrukken). Na een reboot werkt alles weer.
Ik heb verder ook geen noemenswaardige software op de achtergrond draaien (had met mn vorige logitech internet navigator toetsenbord ook geen problemen).
Ik gebruik verder Logitech Setpoint drivers voor zowel mn muis als toetsenbord (muis werkt wel gewoon altijd) en vorige drivers (Logitech iTouch) netjes geuninstalled.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb verder ook geen noemenswaardige software op de achtergrond draaien (had met mn vorige logitech internet navigator toetsenbord ook geen problemen).
Ik gebruik verder Logitech Setpoint drivers voor zowel mn muis als toetsenbord (muis werkt wel gewoon altijd) en vorige drivers (Logitech iTouch) netjes geuninstalled.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?