WinTV PVR150 MCE: niet leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Het is nu al weken dat ik loop te zoeken achter een Hauppauge WinTV PVR150 MCE-kaart, en ik vind maar niets. Bij twee winkels hadden ze 'm op stock, beide de low-profile editie, die ik dus niet moet hebben.
Ik woon wel in België (provincie Antwerpen) en ik begrijp best dat computerbouwers voor gaan bij deze OEM-kaart, maar heeft iemand anders die deze kaart wou dit ook ervaren? Zo nee, zeg het me plz :Y) Ik weet echt geen winkel meer die het zou hebben.
Ik ben hopeloos :/

Verwijderd

Heb je al gekeken of hier wat tussen zit (ze zullen niet allemaal in Belgie leveren maar post het toch maar even):
pricewatch: Hauppauge WinTV PVR 150MCE (OEM)

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 21:57
Ik heb hem besteld bij Euromaxi, levert ook wel aan Belgie.

http://www.euromaxi.nl/

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

waarom wil je geen lowprofile hebben ?

ik heb me kapot gezocht in NL naar een PVR150MCE lowprofile...
heb nu een NvTV van Nvidia (ook een geweldige kaart) die was wel makkelijker te vinden

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• saftaplan
Bij die lowprofile zit geen standard-profile-bracket, dus moet ik het helemaal zonder bracket doen, de kaart hangt dan los. Bovendien ontbreken er composiet-poorten bij de low profile, waardoor ik met omzettertjes moet gaan werken (s-video-->composiet, mini-jack-->phono). Dat had ik maar pas gemerkt nadat ik hem besteld had bij een winkel in Willebroek, waardoor de verkoper me een bonnetje heeft gegeven en me nu al weken aan het lijntje houdt in afwachting op een standard profile die maar niet wil komen (terwijl hij eerst beloofde dat hij er binnen twee dagen zou aan geraken :X ).

Daarom vraag ik mijn geld terug vanaf ik een goede winkel vind die de kaart op stock heeft... Die Euromaxi was ik blijkbaar nog niet tegengekomen, €55 ziet me d'r wel goed uit :9 (thx Pino64). Ik bel morgen wel eens of ze hem op stock hebben.

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 21:57
Geen dank. Staat trouwens ook in het lijstje die HereIam geeft >:)

• saftaplan
Pino64 schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:00:
Geen dank. Staat trouwens ook in het lijstje die HereIam geeft >:)
Oeps :o sorrie
Pagina: 1